اعلام نرخ‌ پارکینگ‌های شهری شهرکرد/ سرپرست شهرداری: بیشتر بگیرند، پلمب می‌شوند

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: قیمت‌ها باید بر اساس ساعت ورود و خروج در ورودی پارکینگ‌ها نصب شود که معمولا پارکینگ‌های شهرداری این قوانین را رعایت می‌کنند و مواردی که خصوصی هستند تخلفاتی دارند که مردم باید تخلفات را به ما گزارش دهند.

عبدالصادق نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در شهرکرد در خصوص نظارت بر حق پارکینگ‌های شهری گفت: همه پارکینگ‌های شهری مصوبه شورای شهر را دارند و اگر خارج از نرخ اعلام شده مبلغی را دریافت کنند شهرداری و تعزیرات برای پلمب و برخورد با تخلفات آن‌ها اقدام می‌کنند.

سرپرست شهرداری شهرکرد افزود: قیمت‌ها باید بر اساس ساعت ورود و خروج در ورودی پارکینگ‌ها نصب شود که معمولا پارکینگ‌های شهرداری این قوانین را رعایت می‌کنند و مواردی که خصوصی هستند تخلفاتی دارند که مردم باید تخلفات را به ما گزارش دهند تا برخورد قانونی با آن‌ها انجام شود.

وی اظهار داشت: نظارت هفتگی با تعزیرات و کنترل نامحسوس توسط ماموران شهرداری در پارکینگ‌ها در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد تا از تخلفات جلوگیری شود.

نجفی در پایان گفت: مردم نباید نسبت به تخلفات قیمت تاکسی‌ها و هزینه‌های پارکینگ‌ها بی‌تفاوت باشند و حتی اگر ۱۰۰ تومان بیشتر بگیرند باید این تخلفات را اعلام کنند تا حقوق مردم را مطالبه کنیم.

در ادامه نرخ‌های تعیین شده در هر پارکینگ را از مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد دریافت و منتشر کردیم:

پارکینگ یزدان مسقف: ورودی ۳ هزار تومان، مازاد بر یک ساعت اول ۷۵۰ تومان

پارکینگ مهرگان مسقف: ورودی ۲هزار و ۵۰۰ مازاد بر یک ساعت اول ۶۰۰ تومان

پارکینگ میلاد مسقف: ورودی ۳هزار و ۵۰۰ تومان مازاد بر یک ساعت اول ۱۲۰۰ تومان

همه پارکینگ‌های روباز سواری: ورودی ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و مازاد بر یک ساعت اول ۷۵۰ تومان

پارکینگ ماشین‌آلات سنگین: ورودی ۳هزار و ۵۰۰ تومان مازاد بر یک ساعت اول ۳۵۰ تومان

لازم به ذکر است؛ قیمت پارک در پارکینگ‌ها بسته به خدمات پارکینگ متفاوت است به طور مثال قیمت پارک در پارکینگ یزدان با خدماتی نظیر آسانسور، دوربین و مسقف بودن نسبت به پارکینگ زمینی بیشتر است.

شهروندان می‌توانند تخلفات دیده شده در پارکینگ‌ها از قبیل عدم نصب نرخ نامه و افزایش بهای بیشتر را به سامانه ۱۳۷ و یا شماره ثابت ۳۲۲۵۰۹۱۵_ ۰۳۸ اعلام کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه