بهسازی و آسفالت معابر 22 روستای بشاریات در دستور کار قرار دارد

بخشدار بشاریات گفت: امسال در 22 روستای بخش بشاریات جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت اجرا می شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از آبیک، جلسه هم اندیشی دهیاران بخش بشاریات با حضور لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین، موسوی پور بخشدار بشاریات، بشیریان رئیس شورای اسلامی بخش و دهیاران در سالن جلسات بخشداری برگزار و مسائل و مشکلات حوزه های مختلف مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

سید محسن موسوی پور بخشدار بشاریات با اشاره به محرومیت های بخش بشاریات و پروژه های عمرانی انجام شده و در حال اجرا در این بخش گفت: امسال در 22 روستا پروژه عمرانی در قالب جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت اجرایی می شود که درسال گذشته این پروژه در 10 روستا اجرا شده بود.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده از سوی فرماندار شهرستان آبیک آسفالت سه جاده روستایی هزارجلفا، رصی آباد و زعفران که مطالبه چندین ساله مردم این روستاها بود، اجرایی شده است. 

بخشدار بشاریات اضافه کرد: امسال پنج مسکن محرومین در روستای خرم پشته به همت خیران احداث شده و کلید آنها تحویل نیازمندان شده است. 

موسوی پور خاطرنشان کرد: مطالعه نصب دوربین های مداربسته در 25 روستای بخش بشاریات در حال انجام است و تا پایان سال این مهم تحقق می یابد که در امنیت روستاها تاثیرگذار خواهد بود. 

وی رفع مشکلات بخش بشاریات را نیازمند هماهنگی بیشتر بین مراجع و دستگاههای اجرایی دانست و بر توجه ویژه مسئولان به این بخش تاکید کرد. 

غریب مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین نیز بر اشتغال پایدار در روستاها،  لزوم تعامل دهیاران و شوراها با مسئولان و استفاده از ظرفیت مساجد و روحانیون برای اجرای برنامه های فرهنگی تاکید و اشتغال را ضامن پایداری جمعیت روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاها بیان کرد. 

گفتنی است دهیاران در این جلسه در خصوص بیمه و امنیت شغلی خود، صدور اسناد مالکیت منازل روستایی، مشکلات آب شرب، زیرسازی و آسفالت ریزی معابر، تهاتر قیر پروژه های مشارکتی و سایر مسائل مرتبط در حوزه روستا و دهیاری به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه