مرکز داده‌های دادگستری استان مرکزی افتتاح شد

طی مراسمی با حضور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه مرکز داده‌های اداره کل دادگستری استان مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اراک،  صبح امروز در مراسمی با حضور کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری استان مرکزی و جمعی از مسوولان مرکز داده‌های اداره کل دادگستری استان  افتتاح شد.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در این آیین گفت:پایداری سرویس و ارتقای آن یکی از اولویت‌های قوه قضاییه در مسیر هوشمندسازی است.

کاظمی فرد افزود: از آنجا که مدیریت‌ داده‌ها در حوزه فناوری اطلاعات از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است،  حفظ داده‌ها اهمیت بالایی دارد که به همین منظور شاهد استانداردسازی داده‌ها در مرکز داده‌های ادارات کل دادگستری در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: راه‌اندای مرکز داده‌های ادارات کل دادگستری گامی موثر در امر حفظ داده‌ها و کیفیت استفاده از خدمات مراکز داده‌های قوه قضاییه است که تاکنون در 

کاظمی فرد تصریح کرد: در مسیر هوشمندسازی قوه قضاییه پایداری سرویس اهمیت استان کشور شاهد راه‌اندازی این مرکز هستیم.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه  کاهش قطعی‌ها و رفع کندی فرایند را از مزایای این مراکز برشمرد و گفت: به زودی تمامی استان‌ها در این حوزه استانداردسازی خواهند شد.

انتهای پیام/ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه