دختر شهیده اسدی: مادرم تنها نمونه‌ای از رشادت‌های مردم کردستان است

دختر شهید فاطمه اسدی گفت: شهیده مادرم تنها نمونه‌ای از رشادت‌های رزمندگان این مرز وبوم است، مادری دلسوزو فداکار که جان ومال خود را در طبق اخلاص قرار داد تاهمسر خود را از چنگال ایادی استکبار نجات دهد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سنندج، کشور محمودی در مراسم تشییع پیکر مادرش، شهیده فاطمه اسدی در سنندج اظهار داشت: ضمن گرامیداشت انقلاب اسلامی، شهدای صدر اسلام، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم،  شهدای مدافع سلامت، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، آرزوی طول عمر و سلامتی برای رهبرمعظم وفرزانه انقلاب اسلامی کرد.

وی عنوان کرد: همانگونه که مستحضرهستید مراسم تشیع شهیده فاطمه اسدی مصادف با وفات بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه معصومه(ص) است و به همین جهت واجب  و ضروری است که این ایام را به عموم مسلمین خصوصا مردم شهیدپرور ایران تسلیت عرض نمای.

این فرزند شهید گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است، چه شهدای که با جان ومال خود در راه دفاع از این سرزمین گام برداشتند.

وی اذعان داشت: شهیده فاطمه اسدی تنها نمونه‌ای از رشادت‌های رزمندگان این مرز وبوم است، مادری دلسوزو فداکار که جان ومال خود را در طبق اخلاص قرار داد تاهمسر خود را از چنگال ایادی استکبار نجات دهد.

به گفته این دختر شهیده کردستانی، این چنین است که به  دژخیمان و ستمگران خواهم گفت بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ، به کدامین گناه جان مادرم را ستاندید، زنی که تنها سلاح وی عدالت‌خواهی و آزادی‌طلبی است و چه زیبا گفت امام حسین(ع) که اگردین ندارید آزاد مرد باشید.

محمودی افزود: نفرین‌ها و فریادهای مظلومانه بهاءالدین برادر عزیزم در پی مادر مهربان و فداکار که عرش کبریایی را به لرزه در آورد اما درعجبم که چگونه عرض آسمان فریادهای مظلومانه  این طفل  شیرخواره را تحمل کرد و چگونه روح عدالت‌خواهی مدافعان حقوق بشر جریحه‌دار نگردید.

وی خاطرنشان کرد: پدرم چشم به راه پیکر همسر فداکارش بود و هر روز نذر و نیاز و به نیازمندان و بیماران و مستمندان کمک می‌کرد تا شاید خبری از مادرم بیابد اما اکنون نیست که مادرم به خانه برگشته و چه وجدان‌هایی که از این همه ظلم به درد آمده‌اند.

 وی در پایان از گروه تفحص و سپاه بیت‌المقدس وکمیته مفقودین ومردم منطقه که در بازگردان پیکره مطهر شهیده فاطمه اسدی تلاش کردند قدردانی کرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد؛ پیکر مطهر شهیده اسدی هفته گذشته با تلاش گروه تفحص مفقودین کردستان در کوه‌های چهل چشمه دیواندره تفحص شد و پس از تشییع در مشهد مقدس، تهران، قم و کرمانشاه، امروز به زادگاهش سنندج بازگشت و در جوار بارگاه امام‌زاده هاجره خاتون خواهر امام رضا(ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/2330/70

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه