رسول موسوی: جنگ داخلی افغانستان هیچ برنده‌ای جز استعمارگران و مزدوران جنایتکارش نخواهد داشت

دستیار وزیر خارجه در توئیتی نوشت: جنایاتی که هفته پیش در صفوف نمازگزاران قندوز رخ داد و این هفته در قندهار، اگر متوقف نشود افغانستان را به کام جنگ داخلی دیگری خواهد کشاند که هیچ برنده‌ای جز استعمارگران و مزدواران جنایتکارش نخواهد داشت.

به گزارش گروه سیاست خارجی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، «سید رسول موسوی» دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه امروز (جمعه) در پی حمله تروریستی به مسجد فاطمیه (س) در قندهار افغانستان در توئیتی نوشت: چگونه می‌شود حکومت تشکیل داد، ولی به فکر امنیت مردم نبود؟

‏وی افزود: جنایاتی که هفته پیش در صفوف نمازگزاران قندوز رخ داد و این هفته در قندهار، اگر متوقف نشود افغانستان را به کام جنگ داخلی دیگری خواهد کشاند که هیچ برنده‌ای جز استعمارگران و مزدواران جنایتکارش نخواهد داشت.

 

 

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) در پی حمله تروریستی به مسجد فاطمیه (س) در قندهار افغانستان بیانیه‌ای صادر و این اقدام تروریستی را به شدت محکوم کرد. (اینجا بخوانید)

شبکه اسکای نیوز گزارش داد که بر اثر وقوع انفجار در مراسم نماز جمعه در قندهار افغانستان ۶۲ شهید و ۶۸ نفر نیز مجروح شدند.

گفتنی است، هفته گذشته نیز وقوع انفجار شدید در مراسم نماز جمعه در مسجد شیعیان در ولایت قندوز افغانستان ۴۶ شهید و بیش از ۱۴۳ زخمی برجای گذاشت.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه