جهادی‌ها به کمک زلزله‌زدگان اندیکا می‌روند +فیلم

حجت‌الاسلام قاسمیان گفت: در چلگرد و اندیکای خوزستان، حدود ۶۰۰ روستا وجود دارد که بسیاری از آن‌ها ۱۰۰ درصد تخریب شده است. برای کمک به این مردم در آستانه فصل سرما، نیازمند اقلام گرم مانند پتو، بخاری نفتی، لباس گرم و چادر هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، بنیاد جهادی مهرالرضا(ع‌) برای کمک به زلزله‌زدگان چلگرد و اندیکا برنامه‌ریزی کرده است.

با توجه به وقوع زلزله و عدم کمک‌رسانی به مناطق زلزله زده، بر آن شدیم تا با جمع آوری مبلغ مورد نیاز به بازسازی منازل تخریب شده، احیای اشتغال به وسیله خریداری دام و باقی نیازهای ضروری مردم بپردازیم.

حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در این خصوص اظهار داشت: در این منطقه حدود ۶۰۰ روستا وجود دارد که بسیاری از آن‌ها ۱۰۰ درصد تخریب شده است. البته الحمدلله به دلیل اینکه مردم در چادر بودند و هنوز در این اقامتگاه‌ها ساکن نشده بودند، تلفات جانی نداشت.

وی با اشاره به اینکه این منطقه کوهستانی است و تا یک ماه آینده درگیر برف و طوفان خواهد شد، گفت: نیازمندیم در فرصت باقیمانده اقلام گرم مانند پتو، بخاری نفتی، لباس گرم و چادر به ساکنان این منطقه برسانیم.

قاسمیان ادامه داد: حل مشکلات این منطقه در ابتدا نیازمند پیگیری از مسئولین است که در قالب گروه جهادی پیگیر آن هستیم و در بعد دوم نیز نیازمند کمک‌های مردمی است.

 

توضیحات قاسمیان در خصوص این طرح کمک‌رسانی

مردم و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای این طرح کمک‌رسانی به شماره کارت ۵٠٢٩٣٨٧٠٠١٠٠٢١۴١ به نام بنیاد جهادی مهرالرضا(ع‌) واریز و یا از طریق کد دستوری  #۱۰۸۳*۷۸۰* واریز کنند. اطلاعات بیشتر در سایت www.besazim.ir اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه