ساعی: انحلال کمیسیون ورزشکاران جوک بود/در همه انتخابات مهندسی هست

رئیس سابق کمیسیون ورزشکاران گفت: در همه انتخابات بحث مهندسی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، هادی ساعی در خصوص اعتراض دبیر مبنی بر اینکه چرا نام حمید سوریان در لیست چهار نفره صالحی امیری نبود، عنوان کرد: ظاهرا با رئیس قبلا صحبت کرده بودند که اسم سوریان جزو ۴ نفر باشد که این اتفاق نیفتاد بر همین اساس اعتراض کردند.

رئیس سایق کمیسیون ورزشکاران درباره اینکه قبلا اختلاف و حاشیه زیادی بو و حتی بحث انحلال هم مطرح شد و دو دستگی هم مشاهده شد، گفت: انحلال که جک بود و تلاشی بیخود که اتفاق هم نمی‌افتاد. الان هم این اتفاق (دو دستگی) اتفاق می‌افتد، امیدوارم جلوی آن را بگیریم. همیشه مهندسی در انتخابات هست.

ساعی در پاسخ به این سوال که زهرا نعمتی در خصوص عملکرد شما اعتراض داشت، تصریح کرد: من اصلا نمی خواهم جواب او را بدهم.

وی درباره نامزدی‌اش برای ریاست فدراسیون تکواندو، عنوان کرد: فضای انتخابات، انتخاباتی نیست و نوعی مهندسی وجود دارد. در تکواندو هم انتخاب کمیسیون مربیان و داوران اصول رعایت نشده، من هم چیزی نگفتم و نمی‌خواهم اعتراض کنم. کم کم قبول می‌کنیم که در همه این انتخابات موانع هست.

تکواندوکار طلایی کشور ما در خصوص اساسنامه مشترک فدراسیون‌ها برای برگزاری انتخابات، خاطرنشان کرد: اساسنامه تصویب شده و همه باید به آن احترام بگذاریم. من روی این اساسنامه مشکلی ندارم.
انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه