تکمیل بانک اطلاعاتی کارگران ورزشکار تا پایان امسال در یزد

رئیس هیئت ورزش کارگران استان یزد گفت: بانک اطلاعاتی کارگران ورزشکار یزدی تا پایان سال تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار کارآفرینان اقتصاد از یزد، جمال تقی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی اعضای هیئت ورزش کارگران استان یزد اظهار کرد: جمع آوری اطلاعات مربوط به کارگران ورزشکار شرکت ها از ضروریات است و برای اینکه بتوانیم از میان جامعه کارگری استعدادهای ورزشی را شناسایی کنیم نیاز به یک بانک اطلاعاتی دقیق داریم.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی کارگران ورزشکار در استان گفت: بانک اطلاعاتی کارگران ورزشکار یزدی تا پایان سال تکمیل می شود.

رئیس هیئت ورزش کارگران استان یزد با اشاره به کارایی این بانک اطلاعاتی در برگزاری دوره های آموزشی برای کارگران افزود: هیئت استان هر ساله دوره های مختلف آموزش مربیگری و داوری در رشته های گوناگون برگزار می کند که از زمان شیوع کرونا بحث آموزش با مشکل روبرو شده و برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزشی در چند رشته ورزشی نیاز است.

تقی نژاد با تاکید بر ایجاد تحرک و نشاط در جامعه کارگری و بالابردن بهره وری کارگران از طریق ایجاد تحرک و نشاط میان آنها گفت: هدف هیئت ورزش کارگری همگانی کردن ورزش است و برگزاری مسابقات انتخابی استان در رشته های مختلف را دنبال می کنیم.

وی با تاکید بر لزوم استعدادیابی و قهرمان پروری در حوزه کارگری اظهار داشت: اطلاع رسانی و برگزاری مسابقات ورزش کارگری استان علاوه بر ایجاد شور و هیجان میان جامعه هدف، منجر به شناسایی ورزشکاران توانمند و در نتیجه تشکیل تیم های منتخب استانی قوی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کارگران کشور می شود.

تقی نژاد همچنین از میزبانی مسابقات قهرمانی کارگران کشور در سال آینده خبر داد و گفت: شیوع ویروس کرونا خیلی از مساقات قهرمانی کارگران کشور را لغو و باعث آسیب جدی به ورزش شد لذا در صورت مساعد بودن شرایط کشور در سال آینده میزبانی این مسابقات را در استان یزد داشته باشیم.

رئیس هیئت ورزش کارگران استان یزد با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی کارگران یزدی عنوان کرد: این المپیاد برای اولین بار در کشور توسط استان یزد برنامه ریزی و مراسم افتتاحیه آن هم برگزار شد ولی با شروع موج پنجم کرونا مسابقات لغو شد؛ هم اکنون سعی در برگزاری مسابقات با رعایت پروتکل ها بهداشتی در شرکت ها داریم و بزودی شاهد اخبار خوبی در این خصوص هستیم.

انتهای پیام/ص

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه