ماجرای فیلم ضرب و شتم سالمندان در بروجرد چه بود؟/ خاطیان سال گذشته محاکمه شدند

از روز گذشته ویدئویی که مربوط به پارسال است در فضای مجازی منتشر شده که در آن چند نفر اقدام به ضرب و شتم سالمندان در یکی از مراکز نگهداری سالمندان در لرستان می‌کنند. به گفته مدیرکل بهزیستی لرستان خاطیان این ماجرا سال گذشته اخراج شده‌اند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از خرم‌آباد، از روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن چند نفر اقدام به ضرب و شتم سالمندان در یکی از مراکز نگهداری سالمندان در شهرستان بروجرد می‌کنند. 

این ویدئو واکنش و انتقاد کاربران فضای مجازی و رسانه‌ها را به دنبال داشته است. بسیاری بر توجه بیشتر بر نظارت در این مراکز تاکید کرده و خواستار برخورد با خاطیان این ماجرا شده‌اند.

 

به منظور آگاهی از موضوع با مدیرکل بهزیستی لرستان گفت‌وگو کردیم. 

 کرم یاری در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در خصوص ویدئوی منتشر شده توضیح داد: این فیلم مربوط به سال ۹۹ است، و ما در آن زمان پس از اطلاع بلافاصله پیگیر موضوع شدیم.

وی از پیگیری ویژه به این ماجرا اشاره کرد و افزود: سه نفر از‌ افراد خاطی اخراج و یک نفر دیگر متحمل حبس و شلاق شد.

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: با توجه به اینکه آثار ضرب و شتم در بدن مضروب مشخص نبود اما قاضی برای متهمان که مرتکب ضرب و جرح عمدی شده بودند حکم درخوری صادر کرد.

یاری بیان کرد: پس از آن ماجرا شرایط مدیریت شد و اکنون اوضاع در آن مرکز آرام است و مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: این درگیری ظاهراً به دلیل برخی اختلافات فردی و بین چند نفر اتفاق افتاده، که پس از تلاش و پیگیری این غائله ختم شد.

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به اینکه پس از ماجرای سال گذشته برخی به دنبال این بودند که این مرکز را تعطیل کنند، تاکید کرد: اما به این دلیل که مدیر مرکز به موقع وارد عمل شده بود و رفتار قابل قبولی انجام داده بود کار به تعطیلی کشیده نشد.

یاری در پایان صحبت‌های خود در خصوص نظارت بر مراکز نگهداری سالمندان توضیح داد: علاوه بر شهرستان، نیروهایی از اداره کل استان به صورت حضوری و برخط در طول ماه بر این مراکز نظارت می‌کنند. 

انتهای پیام/ع

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه