دستگیری ۲۰۰ سارق و خرده فروش مواد مخدر در «رعد ۶» پلیس ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای ششمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری با رویکرد امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، ششمین مرحله از طرح رعد در محدوده فرماندهی انتظامی شهرستان ری، کلید خورد.

 سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی پایتخت با رویکرد امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، ششمین مرحله اجرای طرح رعد در 48 ساعت گذشته اجرا شد.

وی به دستگیری 280 متهم در این طرح و انجام 168 حکم قضائی اشاره و تصریح کرد: تعداد 158 نفر از متهمان دستگیر شده، سارق هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری به دستاوردها و کشفیات این طرح اشاره و بیان داشت: 19 دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی کشف و همچنین 26 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد. 

وی به پاکسازی مناطق آلوده اشاره کرد و گفت: در این راستا 40 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از 3 کیلو و 900 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ جلیلیان به کشف 7 هزار انواع پوشاک به ارزش 7 میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری 2 قاچاقچی اشاره کرد و ادامه داد: از دیگر دستاورد های اجرای این طرح می توان به دستگیری یک متهم حامل سلاح جنگی، کشف 8 دستگاه ماینر بدون مجوز اشاره کرد؛ همچنین در این طرح 73 هزار و 164 کیلو مواد پتروشیمی به ارزش 69 میلیارد ریال کشف و هر 10 عامل احتکار این مواد شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه برای تامین امنیت عمومی شهروندان و حفظ سلامت آنان از 913 واحد صنفی بازدید شده است، گفت: اجرای سلسله طرح های محله محور، پاکسازی نقاط جرم خیز و آلوده قانون شکنان و برهم زنندگان نظم عمومی با جدیت ادامه دارد و این فرماندهی در اجرای قانون با هیچ متخلف و یا مجرمی مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه