با مرزبانی؛ از توقیف ۴۹ شناور تا کشف ۱۶۶ قبضه سلاح/۴۶۷ قاچاقچی دستگیر شدند

فرمانده مرزبانی ناجا از اجرای ششمین مرحله از طرح رعد و پاکسازی مناطق آلوده مرزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی به اجرای ششمین مرحله از اجرای طرح عملیاتی رعد در مرزهای کشور اشاره و اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده، مجاهدان مرزبانی نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی با جدیت مبارزه با پدیده شوم قاچاق را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه طرح عملیاتی رعد 6 به مدت 7 روز در مناطق مرزی استان های شمال غرب، غرب و جنوب کشور اجرا شدکه در این طرح 49 شناور و 74 خودرو حامل بار قاچاق توقیف شد، تصریح کرد: مرزبانان نیروی انتظامی با اقتدار و صلابت با اجرای این طرح، مناطق آلوده مرزی را پاک سازی کرده و دست قاچاقچیان را از اعمال سودجویانه کوتاه کردند.

وی با اشاره به توقیف دو شناور با پرچم کشور های خارجی و کشف ماشین آلات سنگین، بیان داشت: مرزبانان در یک عملیات موفقیت آمیز 17 دستگاه خودروی سنگین کشنده ، یک دستگاه لودر و 2 دستگاه میکسر سیمان و لیفتراک کشف کردند. 

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به متلاشی شدن چندین باند قاچاق کالا در این طرح،گفت: 166 قبضه سلاح جنگی، شکاری و مقادیری مهمات از چند باند قاچاق که قصد وارد کردن سلاح به داخل کشور را داشتند، کشف شد.

سردار گودرزی ادامه داد: 590 هزار لیتر سوخت قاچاق در دریا و در شرایط سخت آب و هوایی در آب های خلیج فارس کشف شد و در این مدت 467 قاچاقچی دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

وی افزود: در اجرای طرح رعد 6 مرزبانان غیور نیروی انتظامی موفق شدند، 379 هزار و 927 قلم لوازم آرایشی، 2 هزار و 788 قطعه لوازم جانبی تلفن همراه، یک هزار و 22 هزار و 759 دستگاه لوازم خانگی، 301 دستگاه لوازم صوتی و تصویری و یک هزار و 467 راس دام سبک و 56 راس دام سنگین ، مقادیر زیادی تلفن همراه و تبلت، لاستیک، پارچه، انواع سیگار خارجی و .... به ارزش 615 میلیارد و 202 میلیون تومان کشف کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه