اعلام زمان‌بندی چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع)

آزمون‌های چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه 15 الی 26 آذرماه سال جاری در رشته‌های مختلف شفاهی، کتبی و هنری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ۱۵ الی ۲۶ آذرماه سال جاری در رشته‌های مختلف شفاهی، کتبی و هنری برگزار می‌شود.

پیرو نشست ستاد ملی چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور که با حضور مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و مسئولین کمیته‌های ستاد برگزاری جشنواره در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار گردید، مقرر شد آزمون‌های این جشنواره از ۱۵ الی ۲۶ آذرماه سال جاری در رشته‌های مختلف (شفاهی، کتبی و هنری) در سراسر کشور برگزار شود.

زمان برگزاری آزمون‌های شفاهی در هر استان بنا بر صلاحدید ستاد استانی جشنواره و دربازه زمانی تعیین شده خواهد بود و استان‌ها موظفند این دوره از مسابقات را بسته به تعداد شرکت‌کنندگان و حجم عملیات مدیریت و برگزار کنند.

داوری این مسابقات در بخش شفاهی به صورت استانی بوده که با توجه به فروکش کردن ویروس کرونا در مراکز استان‌ها برای متسابقین به صورت حضوری (با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی) و در شهرستان‌ها و روستاها به صورت غیر حضوری و از طریق ارتباط مجازی پیش‌بینی شده است.

آزمون‌های کتبی جشنواره مربوط به رشته‌های صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه و تفسیر در دو جمعه متوالی و در تاریخ ۱۹ آذرماه بصورت مجازی و از طریق لینک ارسالی به شرکت‌کنندگان در این رشته‌ها برگزار خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده و با توجه به شناور بودن زمان برگزاری مسابقات در مرحله استانی، هماهنگی و اطلاع‌رسانی لازم برای اعلام زمان و محل برگزاری آزمون‌ها از طریق تماس تلفنی و ارسال پیامک به تمامی شرکت‌کنندگان صورت می‌گیرد.

بیش از ۱۵ هزار نفر در رشته‌های مسابقه‌ای این جشنواره شرکت کرده‌اند که استان‌های قم، خراسان رضوی، اصفهان و گلستان بیشترین تعداد متسابقین را به خود اختصاص داده‌اند.

رتبه‌های برتر مرحله استانی این جشنواره علاوه بر دریافت هدیه در مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد. زمان و محل برگزاری مسابقات کشوری متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه