امام جمعه شهرکرد: امور اداری باید تسهیل و شتاب پیگیری‌ها، بیشتر شود

امام جمعه شهرکرد گفت: بکوشید مسایل و کارها روان‌تر انجام شود؛ امروز برخی از مسایل بسیار کند انجام می‌شود و باید شما کمک کنید در امور تسهیل شود تا کارها جهادی پیش روند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک به استاندار جدید این استان، گفت: مدیریت در عرصه‌های مختلف در جمهوری اسلامی یک توفیق خاص است و باید مداوم برای این نعمتی که خداوند به ما داده شاکر باشیم.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: بعد از شکرگزاری به درگاه احدیت بابت توفیق خدمت در جمهوری اسلامی باید از خداوند کمک مسئلت کنیم تا در این مسئولیت و باری که بر دوشمان گذاشته شده موفق باشیم.

نکونام اضافه کرد: باید مراقبت کنیم که این جایگاه‌هایی که دست ماست قدر بدانیم و خدایی ناکرده دوران مدیریت خود را با غفلت سپری نکنیم.

وی با توصیه به مدیران در خصوص نه گفتن به دنیا و متاع دنیا، توضیح داد: امام صادق(ع) فرمودند اگر کسی به دنیا نه گفت خداوند به چنین شخصی حکمت عطا می‌کند و مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و امام راحل به دلیل دل بسته به دنیا نبودن است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تقوا و زهد برای مدیران، اضافه کرد: اگر ما امروز زهد داشته باشیم کار مردم را سریع انجام می‌دهیم، کار امروز را برای فردا نمی‌گذاریم، در کارمان کم نمی‌گذاریم.

نکونام در قسمت پایانی سخنان خود به مدیران توصیه کرد: بکوشید مسایل و کارها روان‌تر انجام شود؛ امروز برخی از مسایل بسیار کند انجام می‌شود و باید شما کمک کنید در امور تسهیل شود تا کارها جهادی پیش روند.

وی افزود: لازم است همه مدیران به مسایل فرهنگی جدی‌تر و عمیق‌تر توجه کنند؛ برای مثال توجه به نماز یک امر ضروری در دستگاه‌هاست که باید با جدیت بیشتری این مسایل در ادارات و توسط مدیران پیگیری شوند.

انتهای پیام/3339

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه