بازیگر «آژانس دوستی» امشب مهمان «چهل تیکه» می شود

احمدرضا اسعدی با خاطراتی از فیلم‌های خاطرانگیزش «مدرسه پیرمردها»، «گربه آوازخوان» و «آژانس دوستی» ما را به گذشته‌های دور خواهد برد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، میهمان امشبِ «چهل تیکه» یکی از کاراکترهای اصلی «مدرسه پیرمردها» است. کسی که ما را با قلبِ مهربان و روح سرشار از خاطرات زیبای سینمایی، تلویزیونی و هنری‌اش به گذشته خواهد برد.

احمدرضا اسعدی بازیگر بسیاری از فیلم‌های خاطره‌انگیز سینما و تلویزیون بوده است.

این بازیگر 67 ساله نویسنده و مؤلف کتاب است. اولین حضور او به عنوان بازیگر به فیلمِ «دوران سربی» برمی‌گردد که سال 1367 ساخته شد.

اسعدی از میان فیلم‌هایی که بازی کرده از تله فیلم کلاس سوم ب و فیلم دل و دشته، دوران سرابی، بگو بابا و سریال‌ قصه شب خاطره‌های بسیاری دارد.

او برای بازی در نقش دیالیزی به بخش دیالیز می‌رود و در آنجا خود را بستری می‌کند و دستگاه دیالیز را امتحان می‌کند. برای بازی در نقش چوپان، چند روز با گله زندگی کرده است. این منشِ بازیگریِ اوست.

احمدرضا اسعدی علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون، از سال 1354 به حرفه کتاب و کتابداری اشتغال داشته است. او در «چهل تیکه» از 45 سال کارِ عاشقانه در عرصه کتابداری می‌گوید. اسعدی 10 جلد کتاب تالیف کرده است.

این بازیگر، نواختنِ سه تار را از استاد جواد داوری آموخته و آواز مکتب اصفهان را از استاد محمدتقی سعیدی یاد گرفته است. از این هنرها گاهی در بازی‌هایش بهره برده است.

اسعدی سال 1361 ازدواج کرده و دو فرزند به نام‌های ایلیا و الیستا(به معنی محبت) دارد. از سال 1346 تا سال 1353 خبرنگار مجله جوانان استان گلستان بوده است.

بچه‌ها برایش بسیار مهم هستند و حرف‌های جذابی برای گفتن درباره بچه‌ها دارد. به مادرش عشق می‌ورزد و از دست دادنش برایش خیلی سخت بوده است.

در این گفت‌وگو محمدرضا علیمردانی به عنوان میزبانِ برنامه، ما را به نوستالژی‌هایی از جنسِ گربه آوازخوان، مدرسه پیرمردها، پاتال و آرزوهای کوچک و حتی نخودی و خاله سوسکه خواهند برد.
خاطرات اسعدی از آژانس دوستی، گشت پلیس و معمای شاه هم شنیدنی‌ خواهند بود.

فصل جدید «چهل تیکه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی الهام حاتمی، سه روز در هفته (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) از ساعت 21 روی آنتنِ شبکه نسیم می‌رود.

تکرار این برنامه آن ساعت 2 بامداد، 8 صبح و 14 روز بعد، از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه