|مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:اهواز دروازه تشیع است نه هیچ چیز دیگری/باید از مردم عذرخواهی شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت:توقع می‌رود از کسانی یا احیانا دستگاه‌هایی که نقشی در معرفی اهواز تحت عنوانی غیر از این ارزش‌های والای انسانی داشته‌اند، از مردم شهیدپرور این مرز و بوم عذرخواهی کنند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اهواز، مخاطبان فارس برای ابطال حکم ثبت اهواز به عنوان شهر ملی میناکاری صبی کمپینی را  در  ثبت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده در خصوص نامگذاری اهواز به نام شهر مینای صبی اظهار کرد: اهواز دروازه تشیع است، اهواز پایتخت غیرت و شهامت و شجاعت و شهادت این مرز و بوم است. اهواز شهر ولایتمداران و ایثارگران و جان برکفان است.

وی افزود: اگر بنا است این شهر به نماد و سمبلی شناخته شود، سزاوار است به همین ارزش‌های والای انسانی شناخته شود، نه چیز دیگر. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: بی‌شک مردم هنرمند این شهر از شیعه تا دیگر اقلیت‌های مذهبی، هنرشان شایسته تقدیر است اما نه آن‌که سبقه و پیشینه‌ این دیار به این نام شناخته شود.

وی ادامه داد: توقع می‌رود از کسانی یا احیانا دستگاه‌هایی که نقشی در معرفی اهواز تحت عنوانی غیر از این ارزش‌های والای انسانی داشته‌اند، از مردم شهیدپرور این مرز و بوم عذرخواهی کرده و تمام تلاش خود را در راه اصلاح این امر که همانا معرفی جهانی هنر ولایتمداری اهوازی‌ها است به کار گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه