شهید مهدى مرادى: خواهران! حجاب شما سلاحی قوی مقابل دشمن است

شهید مهدى مرادى در وصیت‌نامه خود آورده است: خواهران! اگر مى‌خواهید دنباله رو راه شهدا باشید پس چادرتان را سلاح بدانید و حجابتان را حفظ کنید.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

3603/ تبرک لحظاتمان با شهید مهدى مرادى؛

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فى سبیل الله باموالهم و انفسهم اولئک هم الفائزون

سلام و درود فراوان و عرض ارادت بر یگانه منجى عالم بشریت آقا امام زمان(عج) و با درود و لبیک بر فرماندهى کل قوا امام خمینى عزیز و با آرزوى شادى ارواح طیبه شهداى عزیز اسلام و با آرزوى شفاى عاجل مجروحین و معلولین عزیز و با آرزوى آزادى دلیرمردان اسیر.

شاید با خواست خدا ریخته شدن خون من موجب آمرزش گناهانم و پیشرفت اسلام شود انسان باید از فراز و نشیب‌ها عبور کند و سرانجام خدا را ملاقات نماید انسان در طول زندگیش هر لحظه در برابر آزمایش از طرف پروردگارش قرار می‌گیرد و ارزش هر کس بستگى به آن دارد که چگونه از این امتحانات سرافراز بیرون آید؟

حال خدایا خودت این قوت و توانایى را به من بده تا بتوانم این وظیفه‌اى را که به گردن دارم در راه رضاى تو به درستی انجام دهم.

 پدر و مادر خوب و عزیزم خداوند شما را صبر دهد؛ از اینکه در طول زندگى نتوانستم حق شما را ادا کنم معذرت می‌خواهم و از شما مى‌خواهم در نبود من بی‌تابی نکنید و به یاد حضرت زینب(س) بیافتید که در روز عاشورا آقا امام حسین(ع) را هدیه داد و خود به اسیرى رفت و آخر هم خار چشم دشمنان شد. بعد از من کارهایتان زینب‌گونه باشد و هر وقت ناراحت شدید به یاد آن لحظه‌اى گریه کنید که حضرت زینب (س) به قتلگاه آمد و مظلومیت برادر و بدن بدون سر او را دید.

از برادرانم مى خواهم که قدر همدیگر را بدانید و مواظب خودتان باشید مبادا در غفلت بسر ببرید. خواهران عزیزم اگر مى‌خواهید دنباله رو راه من باشید پس چادرتان را سلاح بدانید و حجابتان را حفظ کنید.

برادران و خواهران عزیزم تا می‌توانید به پدر و مادر نیکى کنید و مبادا باعث ناراحتی‌شان شوید از اقوام و خویشان و دوستان طلب مغفرت کنید و تقاضا دارم به خاطر کم توجهى نسبت به آنان مرا ببخشید.

انتهای پیام/89001/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه