امام جماعت مسجد آبکوه شمیران درگذشت/ تدفین در حرم عبدالعظیم حسنی

حجت‌الاسلام سید محمد میری امام جماعت مسجد آبکوه درگذشت و پیکرش امروز تشییع و در حرم عبدالعظیم حسنی به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، حجت‌الاسلام سید محمد میری امام جماعت مسجد آبکوه درگذشت و پیکرش امروز تشییع و در حرم عبدالعظیم حسنی به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم تشییع پیکر این عالم ربانی، از صبح امروز شنبه ۱۲ آذرماه در تکیه دزاشیب تهران در حال برگزاری است و بناست پیکر برای تدفین به آستان عبدالعظیم حسنی(ع) منتقل شد.

حجت الاسلام احمد بصیری عضو شورای راهبری ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد اظهار داشت: این روحانی، حدود ۳۰ سال به عنوان امام جماعت مسجد مشغوب فعالیت بود و به معنای واقعی امام جماعت بود و حکم پدری برای مردم این منطقه داشت.

وی افزود: او بسیار بی‌حاشیه و متواضع بود و در ارتباط‌گیری‌هایش با مردم افتادگی خاصی داشت و توانسته بود در این منطقه منشا اثر فراوان باشد.

بصیری افزود: این روحانی، ارادت ویژه‌ای به اهل بیت(ع) داشت و روضه‌دار شهادت حضرت زهرا(س) در ایام فاطمیه بود و همواره در این ایام در منزلش، روضه برپا می‌کرد.

 حجت‌الاسلام سید محمد میری روزگذشته جمعه ۱۲ آذرماه براثر بیماری دارفانی را وداع گفت. آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، این ضایعه را به خانواده او و نمازگزاران مسجد آبکوه تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه