بررسی عملکرد طارمی| ستاره کشورمان گل نزد ولی پاس گل داد +فیلم

مهدی طارمی در بازی شب گذشته پورتو با اینکه گل نزد ولی عملکرد خیلی خوبی از خود به ثبت رساند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، شب گذشته در چارچوب هفته سیزدهم لیگ پرتغال، تیم فوتبال پورتو به مصاف پورتیموننزه رفت و به برتری 3 بر صفر رسید. گل‌های پورتو در این مسابقه را «پدرو سا» گل به خودی، ویتینیا و اوتاویو به ثمر رساندند ولی با این حال ستاره کشورمان نمایشی عالی از خود به اجرا گذاشت.

طارمی از ابتدا تا انتها در ترکیب پورتو بود و با اینکه نتوانست گلی به ثمر رساند اما نمره بالا دریافت کرد و یک پاس گل زیبا به بازیکن پورتو داد. سایت سوفااسکور نمره 7.6 را به ستاره کشورمان داد تا طارمی پس از «ویتینا» که گل زد و دروازه‌بان تیم که مهارهای خوبی از خود نشان داد به سومین بازیکن برتر زمین نام گیرد.

مهاجم کشورمان در این بازی یک پاس گل داد، 3 شوت به دروازه پورتیموننزه شلیک کرد که تنها یک شوت در چارچوب بود. او یک بار اقدام به دریبل زنی کرد که موفقیت آمیز نیز بود و توانست 3 پاس کلیدی نیز به بازیکنان پورتو بدهد. او سر گل دوم پورتو نیز پاس پیشاگل  (یک پاس قبل از پاس گل) که در فوتبال اروپا به تازگی اهمیت زیادی پیدا کرده را به ثبت رساند.

طارمی در نبردهای هوایی و زمینی دوباره موفق ظاهر شد و توانست در تاکتیک کونسیسائو بار دیگر عملکرد خوبی به نمایش گذارد. روز گذشته اوجوگو در تحلیلی اشاره کرد که ستاره ایران با اینکه گل نمی‌زند ولی در ترکیب به شدت ویرانگر است و در خدمت تیم بازی می‌کند. (اینجا بخوانید) ستاره کشورمان این مسئله را نشان داد و باز هم با اینکه گل نزد ولی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد.

فیلم زیر را مشاهده کنید.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه