سرمایه‌گذاران صنعتی اینجا زمین می‌گیرند/ پیش‌بینی ورود ۳۹ هزار میلیارد سرمایه به سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از واگذاری ۹۵ هکتار اراضی صنعتی استان سمنان به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: پیش‌بینی ورود ۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه به سمنان انجام شده است.

حسن آل‌بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در سمنان اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان آبان امسال، ۹۵ هکتار زمین به ۱۶۴ سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان واگذار شده است.

او افزود: میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده سرمایه‌گذارانی که امسال برای اجرای طرح‌های تولیدی با شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان قرارداد منعقد و زمین دریافت کرده‌اند، ۳۹ هزار و ۵۵۵ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: با اجرای طرح‌های تولیدی یادشده در شهرک‌های صنعتی استان از سوی این سرمایه‌گذاران زمینه اشتغال برای سه هزار و ۱۹۸ نفر فراهم می‌شود.

آل‌بویه یادآور شد: ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان به‌منظور تأمین زمین برای صنعتگران در دستور کار است.

وی افزود: ۶۲۵ هکتار ایجاد و توسعه شهرک و ناحیه صنعتی استان سمنان با تصویب هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد؛ شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دارای ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی به وسعت ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه