مردم ایران حامی تعامل عزتمندانه هستند/ مسئولانی که کوتاهی کردند معرفی شوند

امام جمعه بخش بهمن با بیان اینکه شهر مهردشت و بخش بهمن سال است با مشکلات آب شرب و راه های مواصلاتی دست و پنجه نرم می کند، گفت: مردم مشکلات شهر و کم کاری مسئولین را اعلام کنند تا مطالبه گری کنیم و در صورت اهمال کاری از تربیون نماز جمعه اعلام کنیم.

حجت‌الاسلام رضا علیزاده، پژوهشگر و محقق سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد از ابرکوه، با بیان این‌که سال های زیادی است شهر مهردشت با مشکل نبود زیر ساخت مناسب در بخش راه‌های مواصلاتی و تأمین اعتبارات آبی در بخش شرب مواجه است، اظهار کرد: بارها از تریبون نماز جمعه و در جلسات اداری راجع به این مشکلات صحبت شده و خواستار حل مشکلات آب شرب و زیر ساخت های آن شده ایم؛ اما متأسفانه اقدام جدی صورت نگرفت. مسئولین بخش باید با جدیت بیشتری این معضلات را پیگیری کنند.

وی افزود: مردم مشکلات شهر و احیاناً کم کاری مسئولین را به ما اعلام کنند تا از مسئولین مطالبه کنیم و در صورت اهمال کاری، از تریبون نماز جمعه مطالبه گری عمومی خواهیم داشت.

هیچ ملتی بدون مجاهدت به اوج و قله نخواهد رسید

امام جمعه بخش بهمن در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران برگزاری کنکره شهدای ایلام اشاره کرد و گفت: بدون تلاش و مجاهدت فی سبیل الله و تحمل سختی ها، هیچ ملتی به جایی نمی رسد. مجاهدت فقط در میدان جنگ سخت نیست؛ بلکه در همه میدان های زندگی باید وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: مجاهدت یک دانش آموز و دانشجو پیشرفت علمی، مجاهدت یک مادر تربیت فرزند صالح و همسرداری، جهاد یک مرد طلب روزی حلال برای خانواده، مجاهدت یک مسئول خدمت به مردم و روز را از شب نشناختن است.

مردمی سازی تبلیغات با محوریت مساجد و تشکل های مردمی

این محقق علوم دینی در رابطه با فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مردمی کردن بزرگداشت ها، فعال کردن مساجد و نهادها و تشکل های مردمی و به کارگیری ابتکارات و خلاقیت جوانان انقلابی از جمله توصیه های رهبر معظم انقلاب به اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود.

مردم ایران حامی تعامل عزتمندانه با غرب هستند

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: در دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران با یک تیم ۴۰ نفره کاردان و جامع به وین رفته و این بیانگر اراده جدی کشور ما در مذاکرات است. با حضور پر رنگ و جدی ایران آمریکا تلاش می کند این دوره از مذاکرات سریع پایان پیدا کند و به نتیجه نرسد تا هم اروپا از زیر فشار خارج شود و هم با فضا سازی رسانه ای ایران را مقصر عدم حصول توافق نشان دهد.

وی تأکید کرد: تیم مذاکره کننده بداند مردم ایران حامی تعامل عزتمندانه با غرب هستند و این تعامل باید دو طرفه باشد. اکنون نوبت اروپاست که التزام خود را برای رفع تحریم ها نشان دهد. لذا جمهوری اسلامی باید برای بازگشت آمریکا به برجام و رفع تحریم ها از آنها تضمین عملی و قطعی بگیرد.

این پژوهشگر علوم سیاسی در ادامه به در پیش بودن روز دانشجو اشاره کرد و افزود: ۱۶ آذر یادآور روحیه استکبار ستیزی و استقلال طلبی دانشجویان است. دانشگاهیان ما مظهر ایستادگی در برابر استکبار جهانی و دشمنان هستند. امروز که در دهه چهارم پیشرفت و عدالت قرار داریم دانشجویان کشورمان با خلاقیت و تلاش مضاعف علمی چون مساله هسته ای و ساخت واکسن استکبار جهانی را به وحشت انداخته اند.

انتهای پیام/ف

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه