رزرو هتل های 5 ستاره مشهد با بهترین قیمت در رهی نو

زمزمه سفر به مشهد و تعطیلات نوروزی که می‌شود، احتمالا باید خودتان را برای انبوه مسافران و مهمانانی که به این شهر زیارتی سفر می‌کنند، آماده کنید.

 در این میان اگر شانس با شما یار باشد و شلوغی این شهر، هنوز جای خالی در هتل‌ های مشهد باقی گذاشته باشد، می‌توانید یک هتل مناسب رزرو کرده و مدت اقامت‌تان را در آن جا بگذرانید. 

هتل های لوکس مشهد، عمدتا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مسافران سخت‌پسندی است که قصد اقامت در یک هتل لوکس را دارند. این شهر زیارتی با هتل های پنج ستاره مشهد، میزبان بی‌کم و کاست مهمانان و زائران این شهر است تا اقامت خوبی را برای آن‌ها در مشهد فراهم کند. اگر شما هم بار و بندیل سفر بسته و قصد دارید یک اقامت بی‌عیب و نقص را تجربه کنید، همراه ما باشید تا با هم سری به بهترین هتل های 5 ستاره مشهد بزنیم. 

هتل قصر طلایی مشهد

به محض ورودتان به مشهد، سراغ بهترین هتل‌های این شهر را از رانندگان و ساکنان این شهر بگیرید تا شما را به هتل قصر طلایی مشهد هدایت کنند. ساختمانی زیبا به ابهت یک قصر در مشهد که در نزدیکی حرم امام رضا در بلوار امام رضا قرار گرفته است. این هتل با تمام امکانات پنج ستاره لوکس که برای مسافران فراهم کرده است در فاصله 15 دقیقه‌ای از حرم قرار گرفته است. 357 واحد اقامتی در این هتل با انواع امکاناتی همچون تلویزیون، اینترنت، صندوق امانات، مینی بار، مبل، کمد و ..و با مدرن‌ترین دکوراسیون داخلی طراحی و تزئین شده است. 

اینجا یکی از رویایی‌ترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود. اتاق‌های هتل شامل اتاق‌های آتریوم، لاکچری، وسترن، جونیور، پرنسس، پاناروما، رویال، قاجار، پرزیدنت است.

هتل  قصر طلایی مشهد با داشتن انواع سالن‌ها و تالارها، برای برگزاری جلسات و میتینگ‌های کاری، جشن و مراسمات مختلف، کنفرانس و... امکانات کاملی دارد. اسپا و استخر هتل نیز می‌تواند لحظات خاطره‌انگیزی را در مشهد برایتان رقم بزند و خستگی سفر را از تن‌تان بیرون کند. 

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

 هتل درویشی مشهد

 یکی دیگر از بهترین هتل‌های مشهد، هتل درویشی مشهد است. ساختمانی 25 طبقه که از همان بدو ورود شما را سر ذوق می‌اورد. ترنسفر رایگان به همراه مجموعه آبی، لحظات خاطره‌انگیزی را برایتان رقم می‌زند. هتل دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، کوئین، امپریال، دوبلکس پرزیدنتال و vip است. فضای متفاوت و حرفه‌ای در هر گوشه و کنار این هتل حکایت از لاکچری بودن هتل و مجرب بودن پرسنل دارد. یک هتل با فضای شیشه‌ای و آتریوم خود جاذبه توریستی محسوب می‌شود. این هتل بین‌المللی دارای چندین سالن رستوران و صبحانه و کافی شاپ است که می‌توانید بهترین طعم غذاها را در آن میل کنید. سالن اسپا و ماساژ نیز خستگی سفر را هر لحظه از تن‌تان بیرون می‌کند. 

آدرس هتل مجلل درویشی مشهد: خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد (احمدآباد) را مشهدی‌های اصیل با نام هتل هیلتون می‌شناسند. یکی از بهترین هتل های پنج ستاره مشهد است که در خیابان احمد آباد مشهد قرار دارد. هتل دارای اتاق‌های سه خوابه، سوئیت دو خوابه، سوئیت سینیور، رویال، اتاق‌های معمولی و کانکت است. مجموعه ورزشی و آبی هتل برای ورزشکاران و علاقه‌مندان، آماده شده است تا هیجان انگیزترین لحظات را برایتان در این هتل خلق کند. فضای هتل به گونه‌ای است که عزیزان معلول و ناتوان نیز برای رفت و آمد مشکلی نداشته باشند. این هتل با تالارها و سالن‌های چند منظوره برای برگزاری انواع همایش، کنفرانس، میتینگ‌های کاری و مراسم و جشن‌های باشکوه، به بهترین نحو ممکن طراحی شده است. 

آدرس هتل هما 1 مشهد: خیابان احمد آباد، تقاطع کلاهدوز

همه ما دوست داریم در سفرهایمان در بهترین هتل‌های شهر با بهترین امکانات و رفاه اقامت داشته باشیم. به خصوص زمانی که این اقامت با قیمتی به صرفه باشد، بیش از پیش به جان‌مان می‌چسبد و سفر را شیرین می‌کند. خبر خوب اینکه شما می‌توانید لاکچری‌ترین و بهترین هتل های پنج ستاره مشهد را در رهی نو با بیشترین تخفیف رزرو کنید. در کنار تخفیفی که می‌توانید در سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو برخوردار شوید، امکانات و تسهیلات دیگری نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا یک خاطره شیرین از سفرتان به مشهد داشته باشید. برای مثال در هتل قصر طلایی مشهد بعد از 5 شب اقامت، از اقامت رایگان در شب ششم برخوردار خواهید شد. برای رزرو هتل کافیست وارد سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو شوید و بعد از خواندن مشخصات و ویژگی‌های دقیق هتل، اقدام به رزرو هتل با بهترین تخفیف سال در رهی نو کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه