دستگیری سارقان زورگیر از بانوان کهن‌سال قزوینی

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری و انهدام باند سارقان زورگیر طلاجات از بانوان کهن‌سال و کشف حدود یک میلیارد ریال اموال مسروقه در قزوین خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قزوین، علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در پی وقوع 2 فقره زورگیری و سرقت طلاجات از بانوان کهن‌سال، با توجه به حساسیت موضوع و نحوه انجام سرقت‌ها، بلافاصله کارگروهی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و دستگیری عامل یا عاملین بزه در دستور کار آن‌ها قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات میدانی و بررسی آثار وقوع جرم هر 2 نفر اعضای باند که از افراد سابقه‌دار در زمینه سرقت بودند، شناسایی و مشخص شد که از یکی از شهرهای استان زنجان وارد قزوین شده و با استفاده از موتورسیکلت اقدام به سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران با رصد اطلاعاتی دقیق و زیر نظر گرفتن سارقان به محض ورود به استان آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

ابراهیمی در پایان با اشاره به این‌که در ابتدا متهمان منکر بزه انتسابی بوده، اما با ارائه مدارک و مستندات توسط مأموران به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 2 فقره سرقت در این خصوص اعتراف کردند، تأکید کرد: در این زمینه یک مالخر دستگیر و حدود یک میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد که متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه