طی شبانه‌روز گذشته ۱۹۹ کرمانشاهی از دست کرونا رهایی یافتند

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده که در همین بازده زمانی هم ۱۹۹ مورد پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته ۸۰ مورد بیمار مثبت بستری و ۶۳ مورد بیمار سرپایی مثبت شناسایی شده است.

وی با اشاره به جانباختن چهار نفر از هم‌استانی دیگر با ابتلا قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، گفت: با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان به ۲ هزار و ۶۶۸ نفر رسید.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۱۶۶ بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده که در همین بازده زمانی هم ۱۹۹ مورد پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

محمدی ادامه داد: هم‌اکنون ۸۲۴ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و ۳۰۹ مورد هم بستری موقت با تزریق رمدسیویر داریم.

وی یادآور شد: ۱۷۲ بیمار از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند که ۳۰ مورد از آن‌ها اینتوبه و متصل به دستگاه تنفس مصنوعی هستند.

انتهای پیام/پ

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه