وزیر ورزش: توسعه ورزش‌های همگانی موجب تسریع در بهبود وضعیت عمومی می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: توسعه ورزش‌های همگانی و شرکت مردم در این برنامه‌ها موجب تسریع در بهبود وضعیت عمومی و برگشت شرایط به دوران قبل از شیوع ویروس کرونا می‌شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ری، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در آیین تجدید میثاق جامعه ورزشی کشور با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم به خاطر پاندومی کرونا شرایط سختی را در کمتر از ۲ سال گذشته داشتنه اند از همین رو برنامه های این وزارتخانه در جهت عادی سازی شرایط به مانند دوران قبل از کرونا پیش می رود.

وی با اشاره به شرایط خوب واکسیناسیون و رو به بهبود بودن شرایط عمومی کشور، گفت: وزرات ورزش و جوانان به دنبال تسریع در بهبود شرایط روحی و جسمی مردم پس از واکسیناسیون عمومی است.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: توسعه ورزش های عمومی و شرکت مردم در این برنامه ها موجب تسریع در بهبود وضعیت عمومی و برگشت شرایط به دوران قبل از شیوع ویروس کرونا می شود.

سجادی با بیان اینکه برنامه های وزرات ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی با پیام «جامعه ایران زنده است» طراحی شده، افزود: این وزارتخانه به عنوان موتور تولید عزت و امید در جامعه ماموریت برگرداندن نشاط و امید پس از دوران پسا کرونا به جامعه ایرانی را بر عهده دارد.

وی در خصوص برنامه تجدید میثاق جامعه ورزشی کشور با آرمان های امام خمینی (ره) تصریح کرد: ستاد برگزاری برنامه های هفته تربیت بدنی از روزهای قبل برنامه ریزی کرده بود که در آستانه آغاز هفته تربیت بدنی جامعه ورزشی در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب حضور داشته باشند تا با شور معنوی این هفته را آغاز کنند.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: خوشبختانه جامعه ورزشی کشور همواره در صحنه ها و عرصه های مختلف وفاداری و پایبندی خود به نظام اسلامی ایران را نشان داده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، سرهنگ ابوالفضل قلی پور رییس سازمان ورزش بسیج کشور و مهدی میرجلیلی رییس بسیج ورزشکاران کشور به همراه جمعی از معاونان، مدیران کل وزارت ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های والای ایشان، رهبرمعظم انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه