خواسته مدیرکل ورزش از آقای وزیر؛ مازندران ویژه دیده شود

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در آیین تجلیل از قهرمانان مازندرانی کشتی گفت: کسب ۸ مدال توسط کشتی گیران مازندرانی را افتخاری بزرگ می‌دانم و با توجه به استعدادهای ورزشی مازندران انتظار داریم این استان به عنوان یکی از اضلاع ورزش کشور خاص و متمایز دیده شود.

آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد مازندران ـ سرویس ورزشی| حسن نگرز در مراسم تجلیل از افتخار آفرینان مازندرانی کشتی در رویداد المپیک و مسابقات قهرمانی جهان که روز گذشته در بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: از وزیر ورزش و جوانان به نیابت از خانواده بزرگ ورزش استان به خاطر دومین سفرشان در ۶۰ روز گذشته به مازندران تشکر می‌کنم.

وی افزود: کسب ۸ مدال توسط کشتی‌گیران مازندرانی را افتخاری بزرگ می‌دانم که با حمایت و تعامل مجموعه ورزش و نمایندگان خدوم و پرتلاش استان دست آمده است.


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه بیان کرد: از آقای رئیس جمهور به سبب پاسخ به مطالبه به حق جامعه ورزش در انتخاب یک چهره ورزشی، آقای دکتر سجادی قدردانی می‌کنم.

وی گفت: باور دارم با اراده و همراهی جامعه ورزش و هدایت و تدبیر دکتر سیدحمید سجادی دستاوردهای بزرگی برای ورزش کشور محقق می‌شود.

رنگرز تصریح کرد: هدف از برگزاری این تجلیل این است که بگوییم قدردان افتخارات کم‌نظیر تیم ملی کشتی هستیم و با توجه به استعدادهای ورزشی مازندران انتظار داریم این استان به عنوان یکی از اضلاع ورزش کشور خاص و متمایز دیده شود.

انتهای پیام/ ۸۶۰۵۹/ج

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه