نمایشگاه هفتگی صنایع در عمارت داعی دستی برگزار می‌شود

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین از برپایی بازارچه فروش آثار تولیدی هنرمندان فعال در بازارچه دائمی صنایع‌دستی عمارت داعی در روزهای پنجشنبه هر هفته خبر داد.

سیدمیثم حصاری معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین از برپایی بازارچه فروش آثار تولیدی هنرمندان فعال در بازارچه دائمی صنایع‌دستی عمارت داعی در روزهای پنجشنبه هر هفته خبر داد.

وی گفت: این بازارچه به منظور حمایت از تولیدکنندگان صنایع‌دستی و رونق بازار فروش هنرمندان با توجه به آسیب‌های واردشده به این حوزه در شرایط شیوع کرونا،  با همکاری صنعتگران فعال در بازاراچه دائمی صنایع‌دستی قزوین برگزار می‌شود.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین اظهارکرد: در این بازارچه آثار تولیدی هنرمندان در رشته‌های مختلف اعم از انواع رودوزی‌های سنتی، گلیم، چرم، جواهردوزی، قلاب‌بافی و … همراه با کارگاه زنده تولید آثار به نمایش گذاشته می‌شود.

او یادآور شد: امیدواریم در سال مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها با ترویج این صنعت و تلاش برای آشنایی علاقمندان به‌ویژه نسل جوان با نحوه تولید آثار بتوانیم اقدامی موثر برای حمایت از تولیدکنندگان صنایع‌دستی برداریم.

حصاری افزود: بازارچه فروش محصولات صنایع‌دستی در روزهای پنجشنبه هر هفته در غرفه‌های صنایع‌دستی عمارت تاریخی داعی واقع در خیابان نادری‌شمالی از ساعت ۱۰ الی ۱۷ میزبان بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه