گردشگری مازندران تکان خورد/ افزایش حضور گردشگران شهریورماه به استان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به فعالیت بیش از ۵ هزار واحد گردشگری در مازندران اشاره کرد و گفت: به گواه مدیران و فعالان گردشگری استان ورود مسافران از شهریور ماه امسال نسبت به چند سال اخیر کم‌نظیر بوده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از مازندران، با شیوع ویروس کرونا شاهد مشکلات و مسائلی بودیم که صنعت گردشگری را تحت تاثیر قرار داد و این صنعت نوپا را که درحال پاگرفتن بود، با مشکلات بسیاری مواجه کرد.

از همان ابتدا که کرونا شیوع پیدا کرد سیر و سفرها ممنوع شد و همین موضوع موجب بروز مشکلاتی برای تاسیسات گردشگری شد که با سرمایه‌گذاری کلان به امید کسب درآمد وارد این عرصه شدند.

مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: تابستان امسال با بحران کرونایی مواجه بودیم، باوجود اینکه تاسیسات گردشگری در گروه الف هستند اما مسافر چندانی نداشتیم.

وی افزود: شهریور ماه امسال با وضعیت خوبی همراه بوده، به این معنا که درصد اشغال واحدهای گردشگری مازندران به بالای ۸۵ درصد رسید.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه حضور مسافران از شهریور ماه آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد، اضافه کرد: انتظار داریم تا نیمه نخست آبان ماه شاهد حضور مسافران در استان مازندران باشیم.

حسنی بیان کرد: در کنار سرعت واکسیناسیون، ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بحث کرونا هستند.

وی به فعالیت بیش از ۵ هزار واحد گردشگری در مازندران اشاره کرد و گفت: به گواه مدیران و فعالان گردشگری استان مازندران ورود مسافران از شهریور ماه امسال نسبت به چند سال اخیر کم‌نظیر بوده است.


انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه