احمد مرادی: مردم از موضع‌گیری‌های غیرمنطقی درباره الحاق گلایه‌مندند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست که مصوبه انتزاع چند روستای استان هرمزگان و الحاق آن به استان فارس را از دستور کار دولت خارج کند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بندرعباس، احمد مرادی پیش از ظهر امروز در تذکرات شفاهی خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: این روزها مردم هرمزگان از موضع‌گیری‌های غیر کارشناسی، غیر منطقی و تکراری در خصوص انتزاع چند روستا از این استان و الحاق آن به استان فارس به شدت گلایه‌مند و ناراحت هستند.

وی افزود: مردم استان هرمزگان هیچ‌گاه زیر بار تصمیمات غیرعلمی و بی‌اساس نخواهند رفت و این مهم را طی ۹ سال گذشته نیز به اثبات رسانده‌اند.

نماینده مردم بندرعباس خطاب به رئیس جمهور گفت: تقاضا دارم در دولت سیزدهم یک بار برای همیشه پرونده چنین تصمیمات تنش‌زا را بسته و تمام انرژی دولت را مصروف به اشتغال و معیشت مردم نماید.

مرادی در ادامه یادآور شد: هرمزگان استانی مرزی و ساحلی است و مردم آن از دیرباز حافظ خلیج فارس و تنگه استراتژیک بوده و هستند. مردم هرمزگان دست یاری و حمایت به سوی تمام سرمایه‌گذاران در هر نقطه از این استان را به گرمی می‌فشارند، اما در مقابل دست هر غرض ‌ورز و طماعی که بخواهد به خاک این استان داشته باشد را کوتاه می‌کنند.

مرادی خطاب به رئیس جمهور تأکید کرد: تقاضای مردم خونگرم هرمزگان که به جنابعالی اعتماد کرده و رأی قاطع داده‌اند این است که یک بار برای همیشه این مصوبه را از دستور کار دولت و هیأت وزیران خارج کنید.

انتهای پیام/ 88055

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه