پیکر شهید محمد محمدی در تربت‌حیدریه تشییع شد

پیکر جانباز دفاع مقدس، شهید محمد محمدی بعد سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت، روز یکشنبه با حضور مردم و مسوولان تربت‌حیدریه تشییع و در گلزار شهدای بهشت عسکری این خطه در دل خاک آرام گرفت.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از تربت حیدریه به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید تربت حیدریه، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت‌حیدریه از تشییع پیکر شهید محمد محمدی در تربت‌حیدریه خبرداد و گفت: جانباز ۷۰ درصد محمد محمدی بعد سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت بر اثر شدت جراحات و ایست قلبی ۲۴ مهرماه جاری در سن ۵۲ سالگی به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

محمد حسینعلی‌زاده افزود: وی فرزند یاسین در یکم فروردین سال ۱۳۴۸ در تربت‌حیدریه چشم به جهان گشود و در ششم مرداد ۱۳۶۱ در منطقه سومار از ناحیه جمجمه و پای راست مجروح به مقام جانبازی نایل آمد.

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و همرزمان وی در مراسم تشییع پیکر این شهید گفت: هر چند شهید محمدی سال‌ها از ناراحتی جسمی در عذاب بود، اما وی از یک موضوع مهمتری درد و رنج می‌کشید و آن دور شدن از خط ولایت است.

محمد یوسفی افزود: ایشان همیشه نگران آن بود که زر و زور و مال دنیا، موجب انحراف ما و دور شدن از آرمان‌های شهدا نشود.

وی همچنین گفت: به قول شهید سردار قاسم سلیمانی همین که در خطه رهبری بمانیم ما را بس و این چنین تفکر و شیوه زندگی، نصب العین دیگر جانبازان نیز هست.

گفتنی است؛ طبق آمار منتشره از سوی بنیاد شهید تربت‌حیدریه، از مجموع ۱۵ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس در این خطه، ۶۷۵ شهید، سه هزار نفر جانباز و ۲۶۵ نفر آزاده هستند که از جانبازان شهرستان ۶۹۰ نفر بالای ۲۵ درصد هستند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه