توزیع هزار بسته معیشتی در چالوس/جذب ۱۰۰ درصدی وام اشتغال

همزمان با آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج)، هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی و مددجویان مرکزنیکوکاری توزیع شده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از چالوس، به مناسبت آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) و به همت مرکز نیکوکاری یاران گمنام چالوس، نوشهر و کمیته امداد امام خمینی، هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های مددجوی کمیته امداد و مددجویان مرکز نیکوکاری توزیع شده است.

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد مازندران در آیین توزیع بسته‌های معیشتی که در مهدیه چالوس برگزار شد، اصل راهبرد کمیته امداد را توانمندسازی خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: اضافه شدن تعداد مددجویان افتخاری ندارد بلکه باید زمینه اشتغال را برای مددجویان فراهم کرد.

وی افزود: سال گذشته تعداد ۷ هزار نفر مددجو و غیرمددجو با مراجعه به کمیته امداد از وام اشتغال بهره بردند.

عالیشاه به جذب ۱۰۰ درصدی وام اشتغال اشاره و بیان کرد: امسال سهمیه اشتغال ما ۲ برابر، معادل ۴۴۰ میلیارد تومان شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با اشاره اینکه تعدد ۸۳ هزار نفر در استان مددجوی کمیته امداد امام خمینی هستند، گفت: مستمری یک فرد ۳۵۰ هزار تومان است در صورتی که طبق پایش، مبلغ ۸۰۰ هزار تومان فقط برای خوراک یک فرد در ماه نیاز است

وی ادامه داد: بقیه پایش فقر خوراک یک فرد از طریق کمک‌های مومنانه و خیران تامین می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خاطر نشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده و همچنین تعداد ۱۷۰ هزار بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند اهدا شده است.

عالیشاه در پایان از ساخت هزار و ۳۰۰ مسکن برای مددجویان کمیته امداد در سطح استان مازندران خبر داد.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ح

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه