آغاز ثبت نام دومین دوره مسابقات بنیاد ملی نخبگان، «ره نشان»

ثبت نام دومین دوره مسابقات ملی ره نشان، ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقه‌مند به انجام پروژه های شرکت های دانش بنیان و صنعتی، آغاز شد.

به گزارش گروه علم و پیشرفت آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، مسابقات ملی ره‌نشان با حمایت بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با هدف شناسایی دانشجویان مستعد، آشناسازی دانشجویان وفارغ التحصیلان با مسائل و چالش‌های کشور، تشکیل هسته‌های دانش‌بنیان، توانمندسازی آنان و اتصال به مراکز فناوری و صنعتی کشور برگزار می‌گردد.

در نخستین دوره این مسابقات ۴۵۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور شرکت نمودند که به انجام 56 پروژه تعریف شده از سوی مجموعه‌های دانش‌بنیان و صنعتی در بازه زمانی 5 ماهه پرداختند، که در نهایت تیم‌های برتر علاوه بر بهره مندی از جوایز مادی و معنوی، جهت همکاری بلندمدت با شرکت تعریف کننده پروژه، معرفی شدند.

در دومین دوره این مسابقات، شرکت های فناور و صنعتی در پنج حوزه سلامت، حمل و نقل، مواد و معدن، هوشمندسازی و انرژی اقدام به تعریف پروژه نموده اند تا شرکت کنندگان ضمن ارزیابی اولیه و تیم‌سازی، وارد فاز حل مسئله و انجام این پروژه ها شوند.

این دوره از مسابقات از پاییز سال جاری تا پایان سال با شعار « خودتو دست کم نگیر، دست به کار شو» برگزار خواهد شد.

شرکت در کارگاه‌های آموزش عمومی و تخصصی، کسب تجربه انجام پروژه های واقعی با کمک راهبران متخصص شرکت و تیم‌سازی از مزایای اصلی شرکت در این مسابقه می باشد.

تیم های برگزیده این مسابقات علاوه بر امتیاز نخبگی و جوایز نقدی، از مزایای طرح های شهید احمدی روشن و شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند خواهند شد.

ثبت این دوره از مسابقات تا 4 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی ره نشان به آدرس Rahneshan.ir مراجعه نمایید.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه