اجمالی/ سردار سلیمانی: گفتمان بسیجی گفتمان بی‌نظیر است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر به اتفاقات بزرگی که بسیج در طول انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی رقم زده دقت کنیم به جرات می‌توان گفت بسیج و گفتمان بسیجی یک گفتمان بی‌نظیر است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از گرگان، غلامرضا سلیمانی عصر امروز در همایش دیدار با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان گلستان اظهار کرد: بسیج امروز یک مجموعه بزرگی است که به یک تکامل قابل وصفی رسیده است.

وی ادامه داد: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی بسیج در دنیا زمینه یک تمدن نوین اسلامی خواهد بود و اگر به اتفاقات بزرگی که بسیج در طول انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی رقم زده دقت کنیم به جرات می‌توان گفت بسیج و گفتمان بسیجی یک گفتمان بی‌نظیر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم گام پیش‌رو را محکم برداریم به خوبی می‌توان از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی الگو‌گیری کرد چرا که این بیانیه با نگاه به تجربه‌های تاریخی، توجه به ظرفیت‌های موجود و توانمندی‌های بزرگ داخل کشور تنظیم و تبیین شده است.

سلیمانی تاکید کرد: مردم ولی‌نعمتان این نظام هستند و بسیج خادم مردم است و امروز مردم به واسطه بسیج و اقدامات داوطلبانه و مجاهدانه به انقلاب وصل می‌شوند.

وی اضافه کرد: بر این اساس باید بر این باور پیش برویم که تحقق دولت اسلامی در مسیر حل مشکلات و توجه به نیازمندی‌های مردم می‌گذرد و در عرصه امروز حل مشکلات مردم بدون شک با محوریت مسجد می‌تواند اثرگذاری بالایی داشته باشد.


این خبر در حال تکمیل است ....
انتهای پیام/83004

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه