توضیحات آبفا درباره چاهک آب شربی که استاندار را در بشاگرد حیرت زده کرد

آبفای هرمزگان درباره چاهک آبی که استاندار در سفر به بشاگرد بر سر آن حاضر شده بود، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بندرعباس، آبفای هرمزگان در توضیحی پیرامون فیلم منتشره در آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از حاشیه سفر استاندار هرمزگان به بشاگرد آورده: 

روستای «دستگرد درگاز» با جمعیت ۵۳۴ نفر از توابع بخش گوهران شهرستان بشاگرد بوده که جزو روستاهای بهره مند از مجتمع سهران است که شرکت آب و فاضلاب استان برای تامین آب شرب این روستا نسبت به احداث یک باب ایستگاه پمپاژ، یک باب مخزن ذخیره به حجم ۲۰۰ مترمکعب و خط انتقالی (پلی اتیلن سایز ۱۶۰ میلیمتر) به طول ۱۳ کیلومتر اقدام کرده است. 

به طوری که در حال حاضرعملیات احداث مخزن ذخیره آب و لوله گذاری خط انتقال به اتمام رسیده و پروژه احداث ایستگاه پمپاژ با 55 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است. 

همچنین با توجه به عدم بارندگی ها و استمرار خشکسالی ها در سال های اخیر، این مجموعه با هدف تامین آب شرب فعلی این روستا و گذر از بحران و تنش ناشی از بی آبی، از ابتدای خرداد ماه سال جاری اقدام به احداث یک باب ایستگاه پمپاژ موقت حد فاصل روستای کارگنجی و دستگرد درگاز متشکل از یک مخزن پلی اتیلن ۱۰  مترمکعبی ، یک دستگاه الکتروپمپ ۱۱ انتقال آب به مخزن و شبکه توزیع قدیمی روستا نموده است.

 تا زمان اتمام پروژه اصلی و تامین منابع آبی پایدار در روستای «دستگرد درگاز»، آبرسانی به مشترکان این روستا از طریق شبکه توزیع و به صورت یک روز در میان  صورت می گیرد و چاهک های آبی اشاره شده در کلیپ منتشره نیز مربوط به شرکت آب و فاضلاب نمی باشد.

در پایان ضمن عذرخواهی از مردم صبور«دستگرد درگاز»، این شرکت اطمینان می دهد تمام تلاش و توان خود را در جهت تامین آب شرب مورد نیاز شما مردم عزیز به کار گیرد.

ضمنا مشترکان محترم می توانند درصورت داشتن هرگونه مشکلی در بخش آب و یا فاضلاب با مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان تماس حاصل نمایند.  

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵/س

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه