بیانیه حوزه بسیج دانشجویی شهر قدس/ مقامات افغانستان، عاملان انفجار تروریستی را مجازات کنند

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد شهر قدس استان تهران، ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی در نماز جمعه قندهار، این حادثه را به بازماندگان شهداء، تسلیت گفته و از مقامات افغانستان درخواست مجازات عاملان انفجار تروریستی را دارند.

به مناسبت حادثه تروریستی در نماز جمعه اخیر قندهار افغانستان، شورای تبیین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر قدس در راستای محکومیت این جنایت بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

ملت شریف و مظلوم افغانستان
صمیمانه‌‌ترین تسلیت‌ها و همدردی‌ها را خدمت شما ملت شریف و ستم دیده به ویژه خانواده‌های داغ‌دار این فاجعه بزرگ ابراز داشته و از پروردگار متعال می‌خواهیم به بازماندگان صبر و شکیبایی و به مجروحان شفای عاجل مرحمت فرماید.

بار دیگر کشتار ناجوانمردانه و غیر انسانی مردم بی‌گناه افغانستان غم بزرگی بر دل مسلمانان عالم نشاند.

فاجعه تأسف برانگیز و غم‌بار شهادت شیعیان در نماز جمعه، خشم آزادگان و مسلمانان جهان را برانگیخت، لذا مسئولیت ویژه‌ای بر عهده مقامات افغانستان است تا قاتلان را تعقیب کرده و ضمن مجازات عادلانه‌ای برای آنها، حفاظت لازم را برای نمازگزاران به عمل آورد، تا نتوانند به راحتی به مساجد حمله کنند.

حضور ۲۰ ساله‌ی آمریکا در افغانستان، جزء ویرانی و ناامنی برای این مردم مظلوم ارمغانی نداشته است.

دانشجویان بسیجی حوزه بسیج دانشجویی شهر قدس ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع، مصیبت وارده را به مردم عزیز افغانستان مخصوصاً شیعیان ، علمای آن مرز و بوم و بازماندگان شهدای حادثه تسلیت گفته و حمایت خود را از مسلمانان و شیعیان مظلوم افغانستان اعلام می‌دارد.

از درگاه حق تعالی عزت و سربلندی را برای ملت عزیز افغانستان خواهانیم.

انتهای پیام/پ

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه