سارق مسافربرنما در اسلامشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: سارق مسافربرنما با سابقه ۱۰ فقره سرقت دستگیر شد.

سرهنگ علی آقا کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در اسلامشهر، اظهار کرد: با تلاش مأموران کلانتری ۱۳ گلدسته، سارق زورگیر مسافر برنما که دارای سابقه سرقت بود، دستگیر شد.

وی با تشریح جزئیات دستگیری این سارق گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر زورگیری توسط راننده یک خودروی مسافربر از وی در اسلامشهر، بلافاصله اکیپی از مأموران گشت کلانتری ۱۳ گلدسته به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: بنابر اظهارات شاکی، مالباخته به عنوان مسافر، سوار یک دستگاه خودرو سواری شده که پس از طی مسیر کوتاهی، راننده با تغییر مسیر به بیابان‌های اطراف، با تهدید چاقو  وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت برده است.

کارخانه تاکید کرد: با راهنمایی مالباخته مشخصات سارق احراز و با اعلام به واحدهای گشتی، تلاش مأموران برای دستگیری وی آغاز شد.

وی ادامه داد: مأموران با گشت زنی در محدوده اسلامشهر، شب گذشته به خودرویی با مشخصات اعلامی مشکوک شده و پس از متوقف کردن خودرو، با توجه به مطابقت مشخصات ظاهری راننده با سارق تحت تعقیب، متهم  را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با تأکید بر اینکه حفظ امنیت اجتماعی در منطقه مهم‌ترین مأموریت پلیس است، تصریح کرد: متهم پس از انجام تحقیقات اولیه و انتقال به مقر پلیس، به ۱۰ فقره سرقت و زورگیری اعتراف کرد.

کارخانه با هشدار به رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در شهر، خاطر نشان کرد: این فرد سارق که به بهانه مسافرکشی، از شهروندان سرقت می‌کرده، پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی با حکم مقام قضایی، روانه زندان شد.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه