جشنواره مد و لباس یزد با معرفی برگزیدگان به کارخود پایان داد

سومین جشنواره مد و لباس یزد که با رویکرد حفاظت از محیط زیست از 11مردادماه سال جاری آغاز شده بود، بعدازظهر امروز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در یزد، مجید جوادیان‌زاده عصر امروز در آئین اختتامیه سومین جشنواره مد و لباس با بیان این‌که پوشش و نحوه لباس پوشیدن برای همه اقشار جامعه حائزاهمیت است، اظهار کرد: توجه به این امر مهم می‌تواند باعث اصلاح فرهنگ روزمره شده و چه بهتر که ترویج فرهنگ مد و لباس ایرانی اسلامی با رویکرد محیط زیست نیز همراه باشد.

وی زندگی بدون حفظ محیط زیست را سخت و نابسامان دانست و افزود: ما باید هر لحظه به خود یادآوری کنیم، بدون محیط زیست سالم زندگی امکان پذیر نیست و با مشقت‌های زیادی روبرو خواهیم شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به اهمیت ظرفیت این استان در صنعت نساجی، گفت: صنعت نساجی یزد در مقاطعی با بی‌مهری روبرو شد و امیدوارم این چنین رویدادهایی بتواند در راستای احیای دوباره این مهم در استان یزد تأثیرگذار باشد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، در این مراسم بیانیه هیات‌داوران و همچنین پیام مریم پورشهابی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور قرائت شد.

گفتنی است، از بین ۱۱۰ اثر ارائه شده به سومین جشنواره مد و لباس یزد به ترتیب طاهره دبستانی و الهام زارع به عنوان نفرهای اول و دوم معرفی شدند و شیوا فراهشاهی به عنوان نفر شایسته تجلیل از طرف هیات داوران معرفی شد.

همچنین آثار فاطمه حسنی و هانیه شعبان زاده نیز به عنوان آثار منتخب از نگاه مخاطبان برگزیده و مورد تجلیل  قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه