امیرعبداللهیان دوشنبه میزبان همتای ونزوئلایی در تهران

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر فردا (دوشنبه) میزبان همتای ونزوئلایی در تهران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، «فلیکس پلاسنسیا» وزیر خارجه ونزوئلا پیش از ظهر فردا (دوشنبه) در تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ۱۳ مهر ماه در تماس تلفنی با «فلیکس پلاسنسیا» همتای ونزوئلایی خود در خصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه و همکاری‌های فیمابین به رایزنی پرداخت.

دو طرف در این گفت‌وگوی تلفنی بر پیگیری توافقات و تهیه نقشه راه روابط دوجانبه و همچنین نهایی کردن جزئیات پروژه های همکاریهای اقتصادی در سفر آتی وزیر خارجه ونزوئلا به تهران که در آینده نزدیک انجام خواهد شد، تأکید کردند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، وزرای خارجه ایران و ونزوئلا همچنین در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

وزیر خارجه ونزوئلا در دیدار با امیرعبداللهیان گفت که این کشور با دقت و وسواس روابط دوجانبه با ایران را پیگیری می‌کند و افزود: روابط بین دو کشور نشان داد که فاصله جغرافیایی نمی‌تواند مانع همکاری کشورهای مستقل باشد. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه