اما و اگرهای اهدای پاداش قهرمانان کشتی در مراسم تجلیل

حسن رنگرز در پاسخ به اینکه آیا در مراسم تجلیل از قهرمانان، کشتی‌گیران پاداش دریافت کرده آمد یا خیر؛ عنوان کرد: سه سکه معادل ۳۰ میلیون تومان به حساب هیأت کشتی مازندران واریز شد و قرار است هیأت کشتی این مبالغ را برای ورزشکاران واریز کند. درست است یک مقدار کاهلی از هیأت کشتی ما صورت گرفته ولی قطعا تا فردا این مبالغ به حساب قهرمانان واریز خواهد شد.

آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد مازندران ـ سرویس ورزشی| بعد از قهرمانی کشتی‌گیران مازندرانی در مسابقات جهانی کشتی، همه خواستار تشویق ویژه قهرمانان شدند. از بحث پاداش نقدی تا بحث استخدام آنها مطرح شد.

اما شب گذشته طی مراسمی در هتل میزبان بابلسر از قهرمانان تجلیل به‌عمل آمد و قرار شد در این مراسم پاداش قهرمانان به آنها تقدیم شود.

سیدحمید سجادی وزیر ورزش وجوانان در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان مازندرانی مسابقات کشتی قهرمانی جهان نیز در بابلسر حضور داشت؛ در این مراسم از حسن یزدانی، حسین زارع، محمدهادی ساروی، علی‌اکبر یوسفی،کامران قاسم‌پور، محمد یزدانی، محمد نخودی و مجتبی گلیج تجلیل شد.

 

اما پرداخت نشدن پاداش وعده داده شده و یا مسدود بودن کارت هدیه‌ها روی دیگر سکه تجلیل از قهرمانان بود

برای همین موضوع با قهرمانان کشتی و مسولان مربوطه به گفت‌وگو پرداختیم و پیگیر این موضوع شدیم.

قرار بود سکه بدهند

شهرام جعفری نایب رئیس هیأت کشتی استان مازندران در خصوص حواشی ایجاد شده در بحث پاداش قهرمانان کشتی ضمن تمجید از اقدامات مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهار کرد: بحثی که کامران قاسمپور مطرح کرد گلایه او از مسؤولان شهر خودش بود و مربوط به مراسم تجلیل در بابلسر نبود.

وی افزود: مراسم تجلیل که در بابلسر و در حضور وزیر ورزش برگزار شد؛ در نوع خودش خاص بود و برای نخستین‌بار در استان مازندران اتفاق افتاده بود که از تاثیرات حضور رنگرز بود با همکاری استانداری، مجمع نمایندگان، خیران و اسپانسرها و با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان انجام شده بود.

 

رئیس هیأت کشتی استان مازندران بیان کرد: تا آنجایی که بنده اطلاع دارم متولی اصلی این مراسم اداره کل ورزش و جوانان مازندران بود و برای رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به اتفاق مربیان تیم ملی قرار بود سکه بدهند و پاداش قهرمانان ملی پوش ما در مسابقات جهانی بزرگسالان دقیقا نمی‌دانم ولی ۱۰۰ در صد اجرایی و قطعی شده است.

جعفری با تشکر از زحمات رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مدیرکل ما یک مدیر ورزشی است و تمام شرایط این قهرمانان را درک می‌کند. ایشان کار سیاسی نمی‌کند که بخواهد وعده بدهد.

 

نایب رئیس هیأت کشتی مازندران درباره موارد مطرح شده مبنی بر پرداخت نشدن پاداش قهرمانان و پرداخت آن بعد از مراسم؛ توضیح داد و افزود: تا آنجایی که اطلاع دارم یک روشی تعریف کردند تا کارها فورا انجام شود و برای نوجوانان، جوانان، کادر فنی یک سکه تعیین شد و از قبل مشخص شده بود و قرار بود سکه داده شود، برای بزرگسالان دقیقا نمی‌دانم ولی از نظر اداری این عزیزان باید یک شماره حسابی می‌دادند.

دوران قدیم نیست که بخواهند پول را در پاکت قرار دهند. یک شماره حسابی می‌گیرند و به حساب قهرمانان واریز می‌کنند. احتمالا اگر به ورزشکاران پاداش نداده باشند و گفته باشند به اداره کل بیایید برای این است که آن روند اداری را طی کند تا پاداش به حساب قهرمانان واریز شود.

 

وی ادامه داد: دوران قدیم نیست که بخواهند پول را در پاکت قرار دهند. یک شماره حسابی می‌گیرند و به حساب قهرمانان واریز می‌کنند. احتمالا اگر به ورزشکاران پاداش نداده باشند و گفته باشند به اداره کل بیایید برای این است که آن روند اداری را طی کند تا پاداش به حساب قهرمانان واریز شود.


جعفری همچنین درباره اقدام مثبت دستگاه ورزش در تقدیر از قهرمانان گفت و خاطر نشان کرد: در دوره آقای رنگرز هر قهرمانی که از مسابقات بر می‌گردد ایشان شخصا به منزل این قهرمانان می‌رود و از ورزشکاران تجلیل می‌کند.

 

سکه‌ها دیر به دست ما رسید

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز درباره حواشی ایجاد شده در مورد پرداخت نشدن پاداش قهرمانان در شب تجلیل از قهرمانان کشتی جهان اظهار کرد: ما پول را به حساب هیأت کشتی استان مازندران واریز کردیم.

چون سکه‌ها دیر به دست ما رسید قرار بر این شد که سه قهرمان المپیکی را فردا دعوت کنیم که آنها فردا در تهران مراسم تجلیل دارند و قطعا تا سه‌شنبه ما پاداش آنها را تقدیم خواهیم کرد.

وی درباره پرداخت ناقص و نصفه و نیمه‌سکه‌ها به قهرمانان هم سخن گفت و افزود: ما نزدیک به ۲۹ سکه از اتاق بازرگانی گرفتیم، ۸ سکه از آرین سینا گرفتیم و جدا از این ها آقای استاندار هم ورود کردند و یک ۱۰ سکه از فولادین ذوب و ۱۰سکه دیگر هم شخص آقای استاندار گذاشت. ما این سکه‌ها را یک‌جا کردیم و ۳۰۰ میلیون تومان هم خودمان گذاشتیم ولی چون سکه‌ها دیر به دست ما رسید قرار بر این شد که سه قهرمان المپیکی را فردا دعوت کنیم که آنها فردا در تهران مراسم تجلیل دارند و قطعا تا سه‌شنبه ما پاداش آنها را تقدیم خواهیم کرد.


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: به بچه‌های مدال‌آور ۵ سکه برای ورزشکاران طلایی، سه سکه و دو سکه هادی ساروی و علی‌اکبر یوسفی،  یزدانی سه سکه، نخودی سه سکه و آقای گلیج دو سکه تقدیم شد و تا یک سکه پایین آمدیم. مربیان نفری یک سکه، نوجوانان یک سکه داده شد.

ظرفیت اداره کل مگر چقدر است!؟ ما از کلی آدم ( مربی، ورزشکار و ... ) با تابلو فرش و مقداری سکه تجلیل کردیم و بقیه سکه‌ها هم دست ماست که فردا یا پس فردا به قهرمانان تقدیم خواهیم کرد

 

وی در واکنش به صحبت‌های کامران قاسمپور در خصوص پرداخت پاداش یک‌میلیون تومانی مسدود شده نیز بیان کرد: ما اصلا پاداش یک میلیون تومانی نداشتیم و کمترین پاداش ما نفری یک سکه بود. ظرفیت اداره کل مگر چقدر است!؟ ما از کلی آدم ( مربی، ورزشکار و ... ) با تابلو فرش و مقداری سکه تجلیل کردیم و بقیه سکه‌ها هم دست ماست که فردا یا پس فردا به قهرمانان تقدیم خواهیم کرد. موضوع کامران قاسمپور مربوط به مسؤولان شهری ایشان بود.

رنگرز در پاسخ به اینکه آیا شب گذشته در مراسم تجلیل از قهرمانان، کشتی‌گیران پاداش دریافت کرده آمد یا خیر؛ عنوان کرد: سه سکه معادل ۳۰ میلیون تومان به حساب هیأت کشتی استان مازندران واریز شد و قرار است هیأت کشتی این مبالغ را برای ورزشکاران ما واریز کند. درست است یک مقدار کاهلی از هیأت کشتی ما صورت گرفته ولی قطعا تا فردا این مبالغ به حساب قهرمانان ما واریز خواهد شد.

این زیبنده ورزش مازندران نیست که بخواهیم قهرمانان را برای تجلیل دعوت کنیم و پاداشی پرداخت نکنیم و قطعا پاداش‌ها تا فردا به حساب قهرمانان ما واریز خواهد شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: این زیبنده ورزش مازندران نیست که بخواهیم قهرمانان را برای تجلیل دعوت کنیم و پاداشی پرداخت نکنیم و قطعا پاداش‌ها تا فردا به حساب قهرمانان ما واریز خواهد شد. الان هم ۱۰ سکه فولاد ذوب، ۱۰ سکه از آقای استاندار و یک هشت سکه از آرین سینا که جمعا ۲۸ سکه دست ما در اداره کل ورزش و جوانان است که قرار شد آقای استاندار ۳۵ سکه دیگر جور کند تا طبق قولی که شخص ایشان داده بودند در استانداری به قهرمانان تقدیم کنیم.

به  گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد دو تن از قهرمانان نیز در گفت‌وگویی با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد اظهار کردند؛ قرار است پول سه سکه  طلا برای آنها واریز شود.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه