باند قاچاق سلاح در ارومیه منهدم شد

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: در راستای طرح انسداد مرز و جلوگیری از قاچاق در نوار مرزی، مرزبانان هنگ مرزی ارومیه با اقدامات کنترلی و اطلاعاتی مؤثر مخفیگاه دو نفر از عاملان اصلی قاچاق سلاح و مهمات را در یکی از روستاهای مرزی منطقه شناسایی و موفق به کشف و انهدام باند قاچاق سلاح شدند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ارومیه، به نقل از روابط عمومی مرزبانی آذربایجان‌غربی سردار " حسین خانی " فرمانده مرزبانی استان اظهار داشت: در راستای طرح انسداد مرز و جلوگیری از قاچاق در نوار مرزی، مرزبانان هنگ مرزی ارومیه با اقدامات کنترلی و اطلاعاتی مؤثر مخفیگاه دو نفر از عاملان اصلی قاچاق سلاح و مهمات را در یکی از روستاهای مرزی منطقه شناسایی و موفق به کشف و انهدام باند قاچاق سلاح شدند.

وی افزود: در این عملیات ۲ نفر از عاملان اصلی قاچاق سلاح و مهمات در منطقه دستگیر شدند که مرزبانان در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳۷ قبضه سلاح جنگی وینچستر را کشف کردند که مراتب جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: امنیت مردم در کشور از مهمترین دغدغه‌های مرزداران جمهوری اسلامی ایران است که در سخت ترین شرایط خدمتی و به دور از خانواده‌های خود همه توان خود را به کار می‌گیرند تا این امنیت را به مردم عزیز کشورمان هدیه کنند.

انتهای پیام

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه