حمله سایبری به «فرمانده مقاومت»

کارگردان بازی فرمانده «مقاومت؛ نبرد آمرلی» گفت: همزمان با آغاز رسمی عرضه این بازی به ما خبر رسیده که حملات سایبری شدیدی به عرضه کنندگان و فروشندگان این بازی در حال انجام است که همه این ها خبر از اهمیت این ماجرا در فضای مجازی دارد.

به گزارش خبرنگار جوانان آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، ویژه برنامه مشق عاشقی با حضور مسلم معین رئیس فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین در سالن خلیج فارس مرکز موزه دفاع مقدس برگزار شد.

 در ابتدای این مراسم از نماهنگی با عنوان «دشت مجنون» با صدای مجتبی مصری رونمایی شد که روایتی از تلاش مدافعان حرم در خان طومان را به تصویر کشیده بود.
 
در ادامه این مراسم مهدی جعفری، کارگردان بازی فرمانده «مقاومت؛ نبرد آمرلی» با ذکر این نکته که در طی دو سال، ۴۷ جوان بسیجی علاقه‌مند به حاج قاسم تلاش شبانه روزی کردند تا این بازی به سرانجام رسد، گفت: همزمان با آغاز رسمی عرضه این بازی به ما خبر رسیده که حملات سایبری شدیدی به عرضه کنندگان و فروشندگان این بازی در حال انجام است که همه این ها خبر از اهمیت این ماجرا در فضای مجازی دارد. 
 
جعفری که کارگردانی مستند «حریف» را نیز برعهده دارد، این مستند را روایتی ۱۵۰ دقیقه‌ای از ۷۰ سال مواجه ایران در منطقه با محوریت حاج قاسم معرفی کرد که از امشب در شبکه نمایش خانگی و از روز بعد در رسانه ملی پخش آن آغاز خواهد شد. 

ادامه دارد...

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه