انتظار حاج قاسم از مسئولان خدمت بی منت است

استاندار قم گفت: امروز انتظار حاج قاسم از مسئولان خدمت‌گزاری بی‌منت و انتظار ایشان از مردم پای نظام اسلامی و ولی امر ایستادن است همانطور که در طول این سال‌ها این ایستادگی محقق شده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی امشب در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: این روزها سالگرد شهادت مردی است که به واسطه وجود او در زمان حیاتش جوانان بسیاری با مکتب اهل بیت(ع) آشنا شدند و انسان‌های فراوانی به سوی خدا روانه شدند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم برای رضای خدا هیچگاه نیاسود و برای اجابت فرمان ولی خدا جان خود را تقدیم کرد، افزود: امروز سالروز شهادت سرداری است که به واسطه اخلاصش مردم از کوچک و بزرگ، زن و مرد و مسلمان و غیرمسلمان برای از دست دادنش اشک ریختند.

شاهچراغی با تأکید بر اینکه شهید قاسم سلیمانی بعد از شهادت، بیش از حیاتش دشمن را به ذلت کشانده است، گفت: در گوشه گوشه این عالم خاکی نه فقط در کشورهای مسلمان و جبهه مقاومت، بلکه در آمریکا، اروپا، آفریقا و جنوب شرقی آسیا هر انسان آزاده ای به نام او افتخار می‌کند.

وی ابراز کرد: یکی از برکات خون حاج قاسم حضور مردم در صحنه انتخابات بود که منجر به انتخاب دولتی انقلابی شد و حتما شهادت حاج قاسم در این حضور قابل و شایسته اثرگذار بود.

استاندار قم تصریح کرد: امروز انتظار حاج قاسم از ما مسئولان خدمتگزاری بی منت و انتظار او از مردم پای نظام اسلامی و ولی امر ایستادن است همانطور که در طول این سال‌ها این اتفاق افتاده است.

وی مانند شهید سلیمانی سربازی ولی فقیه را وظیفه همه مسئولان دانست و افزود: ما آمدیم تا پیمان ببندیم که پای راه و رسم شهید سلیمانی و همرزمانش که خدمت به اسلام و انقلاب و خدمت به مردم و سربازی مقام معظم رهبری است، ایستاده ایم.

شاهچراغی گفت: امروز شاهد هستیم که بعد از گذشت دو سال از شهادت سردار سلیمانی، مردم و نمایندگان بیش از ۴۰ کشور بر سر مزار حاج قاسم جمع شدند و این چیزی جز عنایت حضرت زهرا سلام الله علیها و اهل بیت(ع) به سردار سلیمانی نیست.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه