برای بار دوم، حزب‌الله پایگاه هوایی مرون را موشک‌باران کرد

جنبش مقاومت اسلامی لبنان در واکنش به ترورهای اخیر اسرائیل در لبنان و سوریه امروز سه‌شنبه ۲۳ ژانویه برای دومین بار پایگاه هوایی «مرون» را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

گروه بین‌الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد؛ حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که برای دومین بار پایگاه کنترل هوایی مرون در جبل الجرمق واقع در شمال فلسطین اشغالی را با تعداد زیادی موشک مناسب هدف قرار داده و موشک‌ها به اهداف اصابت کرده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است که حمله امروز در واکنش به ترورهای اخیر اسرائیل در لبنان و سوریه، حملات مکرر این رژیم به غیرنظامیان و منازل مسکونی در روستاهای جنوب لبنان، برای حمایت از مردم مقاوم فلسطین در غزه و مقاومت دلیرانه آن‌ها صورت گرفت.

حزب‌الله ششم ژانویه در اولین پاسخ به ترور معاون سیاسی جنبش حماس صالح العاروری با ۶۲ راکت پایگاه هوایی مرون را درهم کوبید و ترس از «جنگ تمام‌عیار با لبنان» را به محور اصلی گزارش رسانه‌های اسرائیلی تبدیل کرد.

 

 

دوشنبه شب دوم ژانویه بود که ارتش اسرائیل طی یک حمله پهپادی به ضاحیه جنوبی بیروت، دفتر متعلق به جنبش حماس را مورد هدف قرار داده و صالح العاروری را به شهادت رساند؛ تل‌آویو با تکیه بر سیاست ترور طی روزهای اخیر چند نفر از نیروهای مقاومت را در سوریه و لبنان مورد هدف قرار داد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان درباره جزئیات حمله امروز حزب‌الله گزارش داد که این بار بر اهداف بیشتری متمرکز و دقت اصابت موشک‌ها بالاتر بوده است. رسانه‌های اسرائیلی هم گزارش دادند که در پی این عملیات، برق چندین شهرک در اطراف مرون قطع شد.

پایان پیام/م

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه