آیت‌الله اعرافی: حوزه علمیّه‌ به پیام و ارزش‌های ۱۹ دی پایبند است

مدیر حوزه‌های علمیّه‌ سراسر کشور در حاشیه دیدار مردم با قم با رهبر انقلاب اظهار داشت: حوزه علمیه به پیام ۱۹ دی پایبند است، به ارزش‌های ۱۹ دی پایبند است و همه آنها را در رهبری متجلی می‌بیند.

به گزارش خبرنگار سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، حجّت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیّه‌ سراسر کشور در حاشیه ارتباط تصویری مردم قم با رهبر انقلاب گفت: پیوند همه امت با رهبر انقلاب یک پیوند عمیق و استوار است ولی در این میان پیوند مردم و حوزه قم با ایشان یک پیوند تاریخی و ناگسستنی است.

وی تصریح کرد: هم ملاقات های ۱۹ دی مردم قم با مقام معظم رهبری همیشه ماندگار و تاریخ ساز بوده است و هم سفرهای که رهبر انقلاب به قم داشته و همواره سفرهایی اثرگذار بوده است.

وی تاکید کرد: ۱۹ دی یک چراغی در خاموشی بود، آن زمان یک فضای تیره و تار و مطلقا اقدامی در مقابل ستم شاهنشاهی امکان‌پذیر نبود و مردم و جوانان قم با جانفشانی بی‌نظیر یک صحنه تاریخی را رقم زدند و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب به ۱۹ دی به عنوان یک نقطه عطف و مرحله تاریخ ساز نگاه می‌کنند.

آیت الله اعرافی اظهار داشت: این ملاقات های سالانه با مقام معظم رهبری هر بار یک منشوری را تولید کرده است.

مدیر حوزه‌های علمیّه‌ سراسر کشور اظهار داشت: حوزه به پیام ۱۹ دی پایبند است، به ارزش‌های ۱۹ دی پایبند است و همه آنها را در رهبری متجلی می‌بیند و ما در انتظار این هستیم باز هم از رهبری عزیزمان سخنانی نو و مشنوری سازنده بشنویم.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه