نقش نمایشگاه رسانه در سکانداری مطالبه‌گری

نماینده کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها سکاندار مطالبه‌گری در جامعه هستند و زمانی رسانه درست عمل کند، این مطالبه‌گری به سمت و سوی درستی پیش می‌رود. در این میان برگزاری نمایشگاه رسانه‌ها می‌تواند در این مسیر تاثیرگذار باشد.

احمد حسین فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد، درباره برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران بعد از چندین سال وقفه گفت: «در عصر کنونی که رسانه و خبر حرف اول را می‌زند و مردم در احاطه اخبار مختلف هستند، برگزاری نمایشگاه رسانه‌ها بسیار مهم است چرا که به بهتر دیده شدن رسانه‌ها و ارتباط بیشتر آنها با مردم کمک می‌کند.»

این نماینده مجلس ادامه می‌دهد:«اهالی رسانه و فرهنگ و هنر مطالبات زیادی دارند و سال‌ها حق آنها از نظر حقوقی و از نظر امنیت شغلی پایمال شده است، این نمایشگاه می‌تواند بستری برای بیان این مطالبات باشد و مسئولان چه در بدنه دولت و چه در مجلس شورای اسلامی باید شنوا و پیگیر این مطالبات باشیم. دغدغه‌های اهالی رسانه برای ما اهمیت زیادی دارد و سعی ما این است که به آنها رسیدگی کنیم.»

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی  توضیح می‌دهد:« به طور کلی فضای هر نمایشگاه از جمله نمایشگاه رسانه‌ها و رفت و آمدهایی که صورت می گیرد؛ پویایی دارد و در زمان کنونی که بسیاری فکر می‌کنند؛ رسانه‌های ما رونق گذشته را ندارند و اعتماد مردم را از دست داده‌اند، برگزاری این نمایشگاه می‌تواند؛ نشان دهد که رسانه‌ها همچنان در راس قرار دارند و نمی‌توان حضور و تاثیر آنها را کتمان کرد. همچنین حضور مردم نیز می‌تواند زمینه بیشتر ارتباط مردم با رسانه و جلب اعتماد آنها را فراهم کند.

فلاحی تایید می‌کند: «رسانه‌ها سکاندار مطالبه‌گری در جامعه هستند و زمانی که رسانه درست عمل کند، مطالبه‌گری نیز به سمت و سوی درستی پیش می‌رود و هرگاه که مطالبه‌گری در سمت و سوی درستی باشد، مسئولان در قوه مقننه مجریه و قضاییه موظف به پاسخگویی هستند لذا هر چقدر رسانه‌های کشور ما قوی‌تر شوند در واقع به معنای قوی‌تر شدن نظام کلی کشور است.»

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه