تشکیل 95 هزار پرونده در حوزه درمان رایگان نازایی

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تمامی خدمات نازایی در این دولت تحت پوشش قرار گرفته است که بر اساس تعرفه دولتی بالغ بر ۹۵ هزار پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی امشب ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در برنامه فرامتن شبکه افق گفت: قبل از انقلاب حدود ۲۰ درصد از مردم از بیمه‌های درمانی بهره‌مند بودند اما امروز به برکت انقلاب ۷۵ درصد مردم از این بیمه‌ها بهره‌مند میباشند

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی افزود: با طرح بیمه های درمانی که توسط دولت انجام شد تمامی آحاد جامعه که از لحاظ مالی تمکن مالی نداشتند تحت پوشش بیمه‌های درمانی قرار گرفتند.

وی گفت: ما دو نوع ارائه خدمت درمانی را در تامین اجتماعی داریم یک بخش آن درمان مستقیم است که به طور صد در صد رایگان به مردم ارائه خدمات می‌کند.

موسوی گفت: در حوزه خدمات بستری در شهرستان‌هایی که مرکز درمانی نداریم با قراردادی که با دانشگاه داریم آنجا تمامی خدمات بستری فرانشیز آن را صفر کردیم و رایگان خدمات ارائه می‌شود.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی افزود: تمامی خدمات نازایی را در این دولت تحت پوشش بیمه بردیم که بر اساس تعرفه دولتی بالغ بر ۹۵ هزار پرونده در این زمینه تشکیل دادیم.

وی ادامه داد: در رابطه با بیمه‌هایی مانند قالی بافی چیزی در حدود ۴ میلیون بیمه شده حمایتی داریم که به موجب قوانین باید منابع سهم کارفرمای این بیمه‌ها در بودجه‌های سنواتی به صورت دقیق پیش‌بینی شود.

موسوی گفت: متاسفانه در بعضی از سال‌ها این منابع به درستی پیش‌بینی نشده است و تامین کننده این تعداد بیمه شده نیست.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی افزود: ما تا امروز تاخیر قابل توجهی در پرداخت کارمندان تامین اجتماعی نداشتیم در آغاز دولت برای پرداخت حقوق در سازمان تامین اجتماعی ۲۷ هزار میلیارد تومان حقوق را پرداخت می‌کردیم و ۵۰۰۰ میلیارد تومان کسری نقدینگی داشتیم و امروز با کارهای خوبی که  توسط دولتمردان صورت گرفته است بدون کسری نقدینگی پرداخت‌هایمان را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: ما در پرداخت حقوق‌ها منظم عمل می‌کنیم و بر اساس حروف الفبا از بیستم تا سی‌ام اعلام می‌شود و پرداخت‌ها اتفاق می‌افتد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه