حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت دوباره ملت با نظام و رهبری است

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستادکل می‌گوید که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت دوباره ملت با نظام و رهبری است.

به گزارش خبرنگار انتظامی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد ، سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۲بهمن روز میثاق و تجدید بیعت ملت با آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه ای است.

وی گفت: حضور مردم تایید چند باره نظام مردم سالاری ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید و سناریوهای دشمن علیه انقلاب و ملت را بهم می ریزد و ننگ دیگری را بر پیشانی دشمنان این انقلاب و ملت خواهد نشاند و استکبار را وادار خواهدکرد که گزینه های نظامی روی میز را زیر میز بایگانی کند.

سردار کمالی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ مقاومت و پایداری را به عنوان الگو و شاخص به ملت های مظلوم سراسر دنیا معرفی کرده است.

وی ادامه داد: مردم ما امروز در سراسر ایران صدای خود را به جهانیان رسانده‌ و با حضور خود نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و اسلام ایستاده اند و دشمن این اتحاد هموطنان را نمی‌تواند ببیند؛ امروز حضور مردم منجر به خشم و کینه آمریکا و صهیونیست ها نسبت به ایران اسلامی می‌شود و آنها چشم دیدن این صحنه را ندارند.

سردار کمالی با بیان اینکه امروز مردم نشان دادند که در خصوص ارزش ها و آرمان های انقلاب در تمامی این دوران به فهم مشترک رسیده اند گفت: این حضور نشان از معرفت و شناخت مردم نسبت به انقلاب دارد و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز شکست های پی در پی استکبار جهانی در منطقه و سراسر جهان شده است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران فرهنگ مقاومت و پایداری را به عنوان الگو و شاخص به ملت‌های مظلوم سراسر دنیا معرفی کرده است.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه