ضبط 88 تلاوت از اساتید قرآن مشهد برای پخش از رسانه ملی

۸۸ تلاوت تصویری با حضور اساتید و قاریان بین‌المللی قرآن شهر مشهد برای استفاده در رسانه ملی خصوصاً ایام ماه مبارک رمضان ضبط شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد ۸۸ تلاوت تصویری با حضور اساتید و قاریان بین‌المللی قرآن شهر مشهد برای استفاده در رسانه ملی خصوصاً ایام ماه مبارک رمضان ضبط شد.

این آثار تصویری، با استفاده از فن‌آوری کروماکی طی ۶ روز تولید شده که پس از انجام مراحل تدوین و نظارت، در اوقات اذانگاهی پخش خواهد شد.

در هفته‌های گذشته، قطعات تعیین شده به قاریان استان اعلام و کارشناسی و کارورزی تلاوت‌ها به صورت مجازی انجام شد و نهایتاً تعداد ۲۷ قاری جهت ضبط تلاوت تصویری انتخاب شدند. در این برنامه که با میزبانی صداوسیمای خراسان رضوی همراه بود، ابوالفضل چمنی ناظر شورای عالی قرآن، همچنین محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای مرکز مشهد و علی امیری به عنوان تهیه‌کننده مشارکت داشتند.

در این برنامه قاریان و اساتیدی چون جواد پناهی، مختار دهقان، علیرضا بیژنی و برخی اساتید قرآن مشهد تلاوت‌های زیبا و ماندگاری اجرا کردند که به زودی از رسانه ملی شاهد پخش این تلاوت‌ها خواهیم بود.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه