طرح «فجرانه» کالا برگ الکترونیکی به مدت سه ماه اجرا می‌شود

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: طرح «فجرانه» کالابرگ الکترونیکی از ۱۷ بهمن ماه آغاز شده و مبلغ ۲۲۰ هزار تومان به ازای هر فرد برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی به حساب سرپرست خانوار شارژ شده است.

بهروز رحیم زاده، مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در اردبیل اظهار کرد: طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه‌بگیر با اولویت خانوار دهک‌های اول تا هفتم از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز شده است و تا ۱۷ اردیبهشت‌ سال آینده ادامه دارد.

وی افزود: با اجرای این طرح، مبلغ ۲۲۰ هزار تومان به ازای هر فرد برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی به حساب سرپرست خانوار شارژ شده است. 

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در همین راستا برای سهولت خانوارها اپلیکیشن و شبکه ملی اعتبار (شما) بر اساس هر کدملی راه‌اندازی شده است تا با استفاده از آن، شرایطی برای سرپرستان خانواده فراهم شود تا بتوانند مانده اعتبار یارانه خود را مشاهده کرده و همچنین ۲۱۱ هزار فروشگاه‌ متصل به طرح و لیست اقلام را پیدا و از آن فروشگاه‌ها به صورت اعتباری خرید کنند.

رحیم‌زاده بیان کرد: حتی ممکن است برخی افراد در زمان مراجعه به فروشگاه، کارت‌شان را با خود همراه نداشته باشند که از همین رو کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* میزان اعتبار باقی‌مانده به فرد را نشان می‌دهد و همچنین با کدی که به فرد داده می‌شود، فرد می‌تواند با در اختیار قرار دادن آن کد به فروشنده، خرید خود را انجام دهد.

گفتنی است با توجه به اجرای این طرح برخی از مردم تصور کردند که طرح به مدت محدود اجرا می‌شود و همین امر سبب ازدحام در برخی از فروشگاه‌ها شده بود و در حالیکه طبق گفته مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل این طرح سه ماهه بوده و مردم می توانند در طول این سه ماه از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

پایان پیام/۳۸۸۶/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه