تسویه مطالبات مالباختگان یک شرکت پیش فروش خودرو در قزوین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین از تسویه 262 میلیارد تومان از مطالبات مالبخاتگان یک شرکت خودرویی در قزوین خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قزوین، حسین رجبی اظهار کرد: در ماه های گذشته یک شرکت فعال در زمینه پیش فروش خودرو با تبلیغات وسیع در سطح شهر و رسانه ها با اقدامات متقلبانه، وعده تحویل خودرو به نرخ کمتر از بازار را داده و سرمایه های مردم را جمع آوری کرده بود.

وی ادامه داد: بعد از اینکه شرکت توانایی تحویل خودرو و پرداخت مطالبات را نداشته با شکایت شکات، برای دو نفر از مدیران شرکت مذکور به اتهام کلاهبرداری و اخلال در نظم اقتصادی در دادسرای مرکز قزوین پرونده قضایی تشکیل و متهمین با قرار وثیقه 150 میلیارد تومانی روانه زندان شدند.

دادستان اضافه کرد: بعد از بررسی های صورت گرفته و تلاش مجموعه قضایی و توافق نامه ای که بین متهمین و مالباختگان منعقد شد، مبلغ 67 میلیارد تومان از سرمایه های 256 نفر از طلبکارانی که پرونده قضایی تشکیل داده بودند پرداخت گردید و 195 میلیارد تومان از بدهی مابقی افرادی که از متهمین شکایت نکرده بودند با توافق صورت گرفته و تحت نظارت بازپرس عودت داده شد.

رجبی در پایان با بیان اینکه در مجموع مبلغ ۲۶۲ میلیارد تومان بابت مطالبات به سرمایه‌گذاران این شرکت عودت داده شده است، خاطرنشان کرد: فرایند پرداخت مطالبات 10 نفر از مالباختگانی که حاضر به امضای توافق نامه نبوده و تمایلی به رضایت نداشتند، از طریق تشکیل پرونده قضایی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه