زمان و مواد آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی اعلام شد

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای، زمان آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ و مواد درسی آن را اعلام کرد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای زمان آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، مواد درسی، تعداد سؤالات، ضریب هر سؤال و مدت پاسخ‌گویی به سؤالات استعداد تحصیلی را اعلام کرد.

آزمون ورودی پایه هفتم مدارس پرورش استعدادهای درخشان بدون تغییر در شرایط ثبت‌نام و نحوه برگزاری، در روز پنج‌شنبه مورخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

آزمون ورودی پایه دهم مدارس پرورش استعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی در قالب یک آزمون و در روز جمعه مورخ  یکم تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

سؤالات آزمون ورودی پایه دهم مدارس پرورش استعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی به صورت چهارگزینه‌ای و در دو دفترچه شامل دفترچه سؤالات استعداد تحلیلی با ۵۰ سوال و دفترچه سؤالات استعداد تحصیلی با ۷۵ سوال طراحی می‌شود.

ثبت‌نام از متقاضیان ورود به مدارس سمپاد و نمونه دولتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، در نیمه دوم فروردین ۱۴۰۳ از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir انجام خواهد شد.

مواد درسی آزمون، تعداد سؤالات، ضریب هر سؤال و مدت پاسخ‌گویی به سؤالات استعداد تحصیلی:

 

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه